שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » פצועים בפגיעות ישירות במבנים באשדוד ואשקלון
ההסלמה מחריפה
8 פגיעות ישירות בבניינים באשדוד ובאשקלון, גם בית ספר ניזוק. 4 נפצעו קל, 17 לקו בחרדה. יותר מ-300 רקטות נורו משטח הרצועה לעבר ישראל מאז אתמול
תגיות: ,
זירת נפילת הטיל | צילום: דוברות המשטרה

הסלמה במצב הביטחוני. מטחי רקטות כבדים נורו לאורך הבוקר (שלישי) מרצועת עזה לעבר אשדוד, אשקלון, שדרות ויישובי עוטף עזה. המשטרה עידכנה כי אותרו שתי פגיעות באשדוד ושש פגיעות נוספות באשקלון. מטחים כבדים על יישובי עוטף עזה ואשקלון לא פוסקים – וכמעט 100 רקטות שוגרו תוך פחות מחצי שעה. על פי גורמי ביטחון, סך הכל נורו יותר מ-300 רקטות, ועשרות מהן יורטו.

הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס קיבלה אחריות על הירי האחרון: "זו מכת הטילים הגדולה ביותר עד כה, וזו התגובה להמשך תקיפת הבתים ואנשי ההתנגדות על ידי ישראל". בהודעה נאמר כי "צפויה תגובה עוצמתית יותר".

מארגון מד"א נמסר, בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בגזרת אשקלון ואשדוד: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-4 נפגעים במצב קל מרסיסי זכוכית, גבר כבן 45 שנפצע באורח קל בגפיים בזמן ריצה למרחב מוגן ו- 17 נפגעי חרדה.

צוותי כיבוי מתחנת אשקלון פועלים בשריפה בבית ספר באשקלון בעקבות פגיעה ישירה. לוחמי האש מבצעים סריקות לשלילת לכודים בתוך המבנה ולהשגת שליטה. יש לציין שצוותי כיבוי מתחנות אשקלון וגם אשדוד פועלים במספר פגיעות ישירות.

מהמשטרה נמסר כי "כוחות המשטרה איתרו עד כה 2 זירות בעיר אשדוד ו 6 זירות נוספות בעיר אשקלון. בחלקן ישנם דיווחים ראשוניים על נפגעים. השוטרים סגרו את הזירות, וחבלני המשטרה פועלים במקום. אנו קוראים לציבור, להישאר בקרבת מרחבים מוגנים, להימנע מהגעה לזירות השונות ולהישמע להוראות כוחות הביטחון".

מוקדם יותר נמסר כי "היערכות המשטרה במרחב לכיש נמשכת, וכוחות מתוגברים מצויים בשטח בפריסה מלאה ורחבה, על מנת לתת מענה מהיר לכל זירה במטרה להציל חיים. בזמן נפילת טיל, מתרכזים השוטרים באיתור מהיר של מקום הנפילה, תיחום הזירה והרחקת תושבים".

"במקביל פועלים חבלני המשטרה במוקדי הנפילות לנטרול אמצעי נפץ נוספים ואיסוף שרידים מסוכנים, על מנת לאפשר לגורמים נוספים להיכנס אל הזירה ולהחל את הטיפול. היערכות המשטרה לצד נקיטת אמצעי זהירות והשמעות להנחיות כוחות הביטחון, הנן תנאים הכרחיים למנוע ולצמצם את סיכויי ההיפגעות".

הבוקר, שני בניינים באשקלון ניזוקו כתוצאה מפגיעה ישירה של רקטות. שישה בני אדם נפצעו בזירה זו, בהם ארבעה בני משפחה אחת. האב, גבר כבן 40, נפצע בינוני-קשה. האם נפצעה בינוני ושני הילדים – קל. בני המשפחה, יחד עם שני שכנים נוספים כבני 80 שנפצעו קל, הועברו לקבלת טיפול בבית החולים ברזילי.

האב שנפצע קשה, בעת ששהה יחד עם אישתו ושני ילדיו בביתם שספג פגיעה ישירה באשקלון, אמר בריאיון לכאן חדשות ממיטתו בבית החולים סורוקה כי "הטיל פגע בתוך החדר של הילד, מזל שהוא לא היה שם. מצאתי את עצמי על הרצפה. לא זוכר מה קרה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. את היהוד אי אפשר להכניע אפילו עם 30000 רקטות בעזרתו יתבורך…

    אבל אם הישמעלים ישרפו את מחסני השווארמה והבורקס שלהם הם ימכרו את עצמם ואת אמא שלהם לעבדים

    אם יהודי – לא ציוני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים