שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מספר נפגעים בפיגוע באוטובוס, המחבל חוסל
צומת הגוש
מדובר במחבל שעלה לאוטובוס של חברת אגד תעבורה בצומת אלעזר והחל להשתולל עם סכין. המחבל הצליח לפגוע באדם אחד ולפצוע אותו באורח בינוני, עד שחוסל
זירת הפיגוע בצומת דניאל | צילום: הצלה ללא גבולות

פיגוע דקירה התרחש בשעה האחרונה בתוך אוטובוס בצומת דניאל. כוחות מד"א מפנים מהמקום, גבר כבן 28 שנפצע מהדקירות באורח בינוני ועוד מספר נפגעי חרדה. המחבל נורה וחוסל במקום.

מדובר במחבל שעלה לאוטובוס של חברת אגד תעבורה בצומת אלעזר והחל להשתולל עם מברג. המחבל הצליח לפגוע באדם אחד ולפצוע אותו באורח בינוני, אזרח שנשא נשק והיה על האוטובוס, הצליח לחסל את המחבל. הנהג עצר את האוטובוס בצומת דניאל עד להגעת כוחות ההצלה.

שערי צדק: אל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק פונה פצוע מפיגוע הדקירה בגוש עציון, במצב קשה כבן 30 עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון עבר הערכה וייצוב ראשוני ביחידת הטראומה והועבר לחדר ניתוח.

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז בתגובה לפיגוע בגוש עציון: "פיגוע אחרי פיגוע והממשלה רופסת. ממשלה עם רע"ם אינה יכולה למגר את הטרור. צו השעה – ממשלה יהודית".

דובר צה"ל: בהמשך לדיווח הראשוני על פיגוע דקירה סמוך ליישוב אלעזר. במהלך נסיעה באוטובוס סמוך ליישוב, מחבל דקר את אחד הנוסעים. הנוסע נפצע ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. אזרח שהיה באוטובוס ירה לעבר המחבל והרג אותו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים