שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » צה"ל תקף רב קומות – עוד 6 בכירים חוסלו
שומר החומות
כלי טיס של צה״ל תקף חוליית פעילים של ארגון הטרור גא״פ, במרכז רצועת עזה. כלי טיס של צה״ל תקף כלי רכב בדרום רצועת עזה, ובו חוליית משגרי נ״ט
תקיפות בעזה | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר מבנה בן 14 קומות בדרום רצועת עזה, בו שכנו משרדי מודיעין צבאי של ארגון הטרור חמאס וכן תשתיות תקשורת ששימשו להעברת מסרים טקטיים-צבאיים על ידי ארגוני הטרור. "צה"ל ימשיך בתקיפת יעדי הטרור ככל שיידרש ולפעול לביטחון תושבי מדינת ישראל", נמסר.

להלן שמות 6 פעילי טרור נוספים מארגון הטרור חמאס שסוכלו ביממה האחרונה בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ: ט׳אפר שוא, ראש מדור בפרוייקט המו״פ והייצור. מחמוד פארס, רמ״ד מכניקה בפרויקט המו״פ והייצור. מג׳האד חדידי, מהנדס שליטה בפרויקט המו״פ והייצור. אכרם אלעטא, עוזרו של באסם עיסא.
חסן אכי, פעיל ביחידה מיוחדת. כמאל קריקע , פעיל ביחידה מיוחדת.

דובר צה"ל מסר כי כלי טיס של צה״ל תקף חוליית פעילים של ארגון הטרור גא״פ, במרכז רצועת עזה. החולייה הותקפה בזמן הכנות לשיגור רקטות לשטח ישראל. כלי טיס של צה״ל תקף כלי רכב בדרום רצועת עזה, ובו חוליית משגרי נ״ט של ארגון הטרור גא״פ.

דובר צה״ל, תא״ל הדי זילברמן אמר מוקדם יותר על פעילות הסיכול של בכירים בשיתוף השב"כ: "נמשיך להכות בעוצמה, לא בוחלים באף אחד שמחזיק נשק. אנחנו רודפים אחריהם איפה שיהיו, גם בבתים שלהם. כשאנחנו רודפים אחריהם כמו מבוקשים, היכולת המבצעית שלהם יורדת. העיר עזה שקטה ואין בה חיים בעקבות התקיפות שלנו".

"היום בבוקר בהמשך להודעה שהוצאנו, ביצענו מבצע עם השב"כ ובו פגענו במספר בכירים של ההנהגה הצבאית. במהלך האירוע נהרגו 4 גורמים מאוד בכירים, שניים בכירים ועוד 10 גורמים חשובים במערך הפיתוח של חמאס. בין הבכירים, מח"ט העיר עזה, שקיבל פקודות ישירות מדף".

"הם היו בתשתיות שונות ומקומות שונים והצלחנו לתפוס אותם בהפתעה מוחלטת, גם בעזה וגם בחאן יונס, כשהיו תקיפות באופן מקביל במהלך מספר דקות. אתמול, הורדנו את ממלוכ שהוא בכיר הגא"פ והיום הורדנו את מספרי 2 ו-3 של המודיעין של חמאס. היו סיכולים של 25 פעילים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים