שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » צה"ל תקף רב קומות וחיסל בכירים בחמאס
תיעוד
במבנה נמצאים מטה המודיעין, מטה הגדה, מחלקת ההסברה וחטיבת עזה של ארגון החמאס. טרם התקיפה צה״ל הזהיר את האזרחים ששהו בבניין ונתן להם שהות מספקת להתפנות מהמבנה

מטוסי קרב של צה״ל תקפו לפני זמן קצר מבנה שבשימוש ארגון הטרור חמאס בשכונת רמאל בצפון רצועת עזה. במבנה נמצאים מטה המודיעין, מטה הגדה, מחלקת ההסברה וחטיבת עזה של ארגון החמאס. טרם התקיפה צה״ל הזהיר את האזרחים ששהו בבניין ונתן להם שהות מספקת להתפנות מהמבנה. צה״ל ממשיך בתקיפת יעדי טרור ברצועת עזה בשעה זו

במקביל, כלי טיס של צה״ל סיכל שני פעילי חמאס שעסקו בירי רקטי. מוקדם יותר נמסר כי צה״ל תקף בשעות האחרונות מספר יעדי ופעילי טרור משמעותיים במרחב רצועת עזה. התקיפות נמשכות גם בשעה זו.

במבצע משותף של צה״ל ושירות הביטחון הכללי סוכלו לפני כשעתיים פעילים ממערך המודיעין הצבאי של חמאס ובינהם חסן קאוגי,ראש מחלקת בטחון במודיעין הצבאי של חמאס וסגנו, וואיל עיסא, ראש מחלקת הריגול הנגדי בבטחון הצבאי של מודיעין צבאי, אחיו של מרואן עיסא, סגן ראש הזרוע הצבאית של חמאס כשתקפו באמצעות מטוסי קרב מבנה בו שהו הפעילים.

צה״ל סיים כעת גל תקיפות במסגרתו הותקפו בתי בכירים בארגון הטרור חמאס ששימשו כתשתיות טרור. לפני זמן קצר, הותקפו בתיהם של מח״ט העיר עזה, באסם עיסא, מח״ט חאן יונס ראפע סאלמה וראש מערך המודיעין הצבאי של חמאס מוחמד יאזורי, אשר שימשו כתשתיות טרור.

בהמשך הבוקר, צה"ל תקף את ביתו של בכיר בארגון הטרור חמאס, צאלח דהמאן, אשר שימש כמחסן אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים