שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "צעדים אזרחיים מתאפשרים הודות לשמירה על היציבות"
המתפ"ש במסר
אלוף עליאן הציג בדבריו את הצעדים האזרחיים לרווחת האוכלוסייה הפלסטינית ביהודה ושומרון – אותם קדימה היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים בראשותו לרגל חג הקורבן
| צילום: דוברות המתפ"ס

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, פנה היום (שלישי) לאוכלוסייה הפלסטינית ביהודה ושומרון וברצועת עזה, בעמוד הפייסבוק של מתפ"ש בערבית – "אלמונסק", ובירך אותם ואת העולם המוסלמי כולו, בברכת חג שמח לרגל חג הקורבן.

אלוף עליאן הציג בדבריו את הצעדים האזרחיים לרווחת האוכלוסייה הפלסטינית ביהודה ושומרון – אותם קדימה היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים בראשותו לרגל חג הקורבן, והדגיש כי קידום צעדים אזרחיים ברצועת עזה מתאפשר רק כאשר נשמרת היציבות הביטחונית באזור.

"א-סלאם עליכום ועיד אדחא סעיד ומובארק לכל הפלסטינים באשר הם ולבני האומה האיסלאמית בכלל. החג הזה מביא איתו בשורה – המאבק בקורונה עדיין לא הסתיים, אבל בזכות אלו מכם שהתחסנו ואלו מכם ששמרו על הנחיות – נראה שהשגרה מתחילה לחזור".

"הודות ליציבות הביטחונית ולירידת רמת התחלואה, התאפשר לנו לאשר לרגל החג שורה של צעדים למתחסנים ביניהם – תפילות בהר הבית, ביקורי משפחה בישראל והארכת שעות פעילות המעברים במהלך החג. במקביל אנחנו פועלים עם הרשות הפלסטינית להסיר חסמים – לקידום הכלכלה הפלסטינית".

"תושבי רצועת עזה – השקט הביטחוני אפשר את הרחבת מרחב הדיג ל-12 מייל והגדלת מגוון הסחורות שעוברות דרך כרם שלום. אני שב ומדגיש כי צעדים אלו מתאפשרים אך ורק כשנשמרת היציבות הביטחונית באזור. ראינו כבר בעבר שכל הפרה של השקט הביטחוני מצד ארגוני הטרור ברצועה – פוגעת בראש ובראשונה בכם, תושבי עזה הנורמטיביים שרוצים לחיות את חייהם בשלווה ובשגשוג".

"בשמי ובשם יחידת המתפ"ש כולה, קצינים וחיילים, אני מאחל לכם, לבני משפחותיכם היקרים לכם שתזכו ושנזכה כולנו לחגוג את החג הזה ואת החגים הבאים בבריאות איתנה, נחת ושלווה, וכול סנה ואינתו סאלמין"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים