שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » צעדי אכיפה קשים יינקטו נגד חולים שחוזרים מאומן
החלטת בנט
כלל המאומתים שנכנסו ארצה במרמה יזומנו לחקירה ע"י משטרת ישראל. במקביל לצעדים, נבחנת החלתה של תקנה ייעודית, במסגרתה ייכנסו החולים מאומן ל-14 ימי בידוד
נפתלי בנט בנתב"ג | צילום: חיים צח/ לע"מ

עם היוודע כניסתם של עשרות חולי קורונה במרמה מאומן לישראל, כינס הערב (חמישי), ראש הממשלה, נפתלי בנט, דיון בנושא. בין ההחלטות: נגד פורעי החוק ייפתח הליך פלילי מלא.

ההנחיות כפי שהתקבלו ע"י ראש הממשלה: הנחיות אלו תקפות לגבי כל מקרה של כניסת חולה מאומת במרמה לישראל. כלל המאומתים שנכנסו ארצה במרמה יזומנו לחקירה ע"י משטרת ישראל. נגד פורעי החוק ייפתח הליך פלילי מלא, במסגרתו ייבחנו כלל האישומים הרלוונטיים, ובהם: מרמה, זיוף והפצת מחלה במזיד.

כל חולה מאומת ששב ארצה במרמה ונחת בנתב"ג, יפונה לביתו ברכב ייעודי או ע"י אמבולנס, זאת במטרה לשמור על בריאות הציבור. החולה יחויב בתשלום בגין נסיעה זו. כל אחד מהמאומתים יידרש בבידוד שאורכו 10 ימים, אשר ייאכף ע"י משטרת ישראל. אדם שאין באפשרותו לקיים בידוד ביתי והצהיר על כך – יישלח למלונית קורונה ל-10 ימי בידוד לפחות.

אדם שיפר את חובת הבידוד הביתי, תיבחן הכנסתו למעצר. במקביל לצעדים אלו, נבחנת החלתה של תקנה ייעודית, במסגרתה ייכנסו החולים מאומן ל-14 ימי בידוד במלוניות קורונה.

ממשלת ישראל רואה בחומרה רבה כניסת חולים ארצה במרמה באמצעות זיוף מסמכים והפצת מחלה במזיד, המהווים אקט חסר אחריות של פגיעה בשלום הציבור, ותמשיך לפעול ביד קשה כנגד מפרי החוק.

הצטרפו ועקבו אחר

6 תגובות

  1. איזה חוצפה, כבר ידוע והתפרסם לכל מי שהיה שם, היה נוכח לראות שהבדיקות של מד"א היו פיקטיביות, בעוד שהבדיקות של המעבדות האוקראיניות רוב האנשים יצאו שלילים, אז במד"א יצאו חיוביים, מד"א לא עשו בדיקת PCR אלא בדיקות מהירות שהתוצאות לא וודאיות. והאנשים אחרי שנכשלו עם מד"א אז עשו בדיקה במעבדה רגילה באוקראינה ויצאו שליליים.

  2. חתיכת נוכל איפה היית באוגוסט שכל החילונים חזרו מחול והביאו את המוטציות?
    איפה היית שעל הערבים חזרו מטורקיה האדומה ולא נכנסו לבידוד?
    רק שמדובר בחרדים התעוררת?

  3. חבורת פסיכיים מנהלת את המדינה הזאתתת. ההזיה היותר גדולה שהאזרחים מצייתים לטפשות הזאתתת😭

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים