שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "קורא להקשיב לרבנים ולראשי החסידויות"
אדלשטיין
פרויקטור הקורונה למגזר החרדי: "משבח את הנתונים הטובים של ההתחסנות במגזר החרדי. יש לנו את פורים שאסור שיהיה מסיבות, ואנחנו רוצים לבוא לליל הסדר במצב טוב"
יולי אדלשטיין | צילום: יוסי איפרגן, לע"מ

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר הערב (ראשון) בראיון לאבי למימרן ברדיו 'קול חי' התייחס לחג פורים המתקרב: "זה החג הכי שמח בשנה, מקווה שנוכל להימנע מהגל הרביעי, צריך לשמור על ההנחיות.. חושש שהתחלואה עולה כי אנשים מתבלבלים".

על פטירת אסנת ועוד 50 נשים שנפטרו מהקורונה: "ייתכן שאישה בהיריון היא עם יותר רגישות, אני לא רופא, ובלי לפגוע בזכרם, אבל לצערי הם האמינו שלא צריך להתחסן, שמועות זדוניות שנשים בהיריון לא צריכות להתחסן".

"קורא להקשיב לרבנים ולראשי החסידויות, שאמרו ללכת להתחסן, והזכירו לנו את ההלכה שבמצבים כאלו צריך להקשיב לרופאים, הוסיף אדלשטיין. על חקיקה שאסור להפיץ פייק ניוז אמר כי "דיברתי עם אוחנה והמשטרה, יש חוקים בנושא, אבל אני פונה לשכל שלכם, תקשיבו לרופאים, ולא לכמה הזויים".

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה אמר בראיון כי " עברנו כמעט את הגל השלישי אם הרבה פעילות משטרה. אני שמח שהתקופה הזו לא יצרה קרע בין האזרחים למשטרה. השוטרים עושים את מלאכתם". עוד הוסיף כי "אמנם זה יהיה אולי חוקי, אבל לא כל דבר חוקי זה בסדר, כמו אלו שעובדים מהבית, אני קורא לכם להחמיר על עצמכם, ואפילו שיהיה מותר תמנעו מכך".

פרויקטור הקורונה למגזר החרדי רוני נומה אמר כי "אני משבח את הנתונים הטובים של ההתחסנות במגזר החרדי, אבל אנחנו רוצים להגיע ל-100 אחוז, זה הדרך היחידה שלנו, מבצע 'חיסון ממוקד'". על האפשרות לסגר רביעי: "צריך להיות צנועים, אפילו עם אחוזי ההתחסנות וכיפוף האוכלוסיה, עדיין, עברנו את שבת זכור, ויש לנו את פורים שאסור שיהיה מסיבות, ואנחנו רוצים לבוא לליל הסדר במצב טוב".

עוד מרוני נומה על התו הירוק: "זה מאפשר התקהליות מוגנות, בשילוב של למשל קריאת מגילה בבנינים, ומשלוח מנות להשתדל לעשות יותר קצר. פורים זה המבחן- או שיעלה התחלואה או שיירד, זה בידיים שלנו. לנהוג באחריות, וללכת להתחסן, וככה בפסח זה יהיה חג חירות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים