שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » קו טלפוני עם מידע מקיף על ארגוני החסד
מיזם "המתנדבים"
מדובר במיזם יוצא דופן אשר דרכו ההמונים המתנזרים מכלי הטכנולוגיה השונים יקבלו מידע מקיף על שלל הפעילויות בבתי הרפואה השונים
תגיות:
מוקד טלפוני | צילום: chainarong06, שאטרסטוק

בחברת התקשורת 'ימות המשיח' השיקו ממש בימים אלה יוזמה טלפונית חדשנית וייחודית מסוגה, דרכה ניתן לקבל מידע מקיף על כל ארגוני החסד העוסקים בחלוקת מזון מהדרין, צרכי אש"ל, לינה ומשמחים בבתי הרפואה השונים בישראל ובעולם באמצעות חיוג פשוט בקו הטלפון הכשר.

מדובר במיזם יוצא דופן שטרם נראה כמותו אשר דרכו ההמונים המשתייכים למגזר החרדי ומתנזרים מכלי הטכנולוגיה השונים מקבלים מידע מקיף על שלל הפעילויות בבתי הרפואה השונים, החל מארגוני חסד הפועלים במקום, קבוצות משמחים ושירותי מזון כשרים.

במוקד הטלפוני ניתן לקבל מידע אוטומטי ופרטני על שלל ארגוני החסד והסיוע המעניקים שירות בבתי הרפואה השונים הממוקמים בישראל. במוקד החדשני ניתן לבחור על ידי חיפוש קולי או לפי תפריט את שם בית הרפואה ולאחר מכן את ארגוני החסד, המזון ונותני השירות במקום.

לדוגמא, אדם שמגיע לבית רפואה איכילוב ומסתפק היכן ניתן למצוא במקום מזון כשר למהדרין, יכול לחייג למוקד המתנדבים של חברת 'ימות המשיח' ודרכו הוא יקבל מידע מקיף בנושא באמצעות קו הטלפון הכשר.

בקו המידע ניתן לקבל שלל עדכונים החל משירות מזון כשר בבתי הרפואה, עזרה בלינה, אירוח משפחות מאושפזים, מיקומי מנייני תפילות, מידע על קבוצות משמחים המגיעים למיטות החולים עזרה עידוד וסיוע ועוד שלל נותני שירותי חסד בבתי הרפואה.

שמוליק ינקוביץ מנהל שיווק ופרויקטים בחברת התקשורת 'ימות המשיח' מספר כי הרעיון להקמת קו מידע שכזה נרקם במוחו כאשר אביו הרב יצחק ינקוביץ ז"ל היה מאושפז במחלקה האונקולוגית באיכילוב. "שם למעשה", מספר שמוליק, "נחשפתי לפעילות החסד של הרב מנחם דרך מארגון 'עזר מציון' והרב שמואל בריסטרובסקי אשר דאגו יחד לכלל משפחות המאושפזים ללינה ולבית חם".

הימים הללו סביב מיטתו של אביו הביאו אותו להבין עד כמה מסובך זה למצוא בכל בית רפואה מזון כשר, מנייני תפילות וארגוני חסד ומשמחים שונים. בדיוק בגלל זה הוא החליט להקים את הקו החדשני דרכו כולם יוכלו לקבל ברגע אחד את רשימת נותני השירות בבית הרפואה שם הם שוהים.

במשך 4 שנים שקדו צוות 'ימות המשיח' ללקט את המידע מכלל הארגונים, כאשר סיוע נרחב הגיע מקבוצת אנשי חסד עולמית הפועלים בקבוצה משותפת מסביב לשעון בשם: "מקושרים ומידע" אשר שיתפו את המידע שברשותם על מנת שיכנס לקו כמה שיותר מידע עדכני ומפורט על הארגונים.

עבודת ההקמה שכאמור ארכה במשך שנים כללה בירור מפורט מול ארגוני החסד, שיבוצם בתכנה ייחודית שנבנתה במיוחד למיזם, שעות ארוכות של קריינות המידע ותכנות מוקד המידע שכאמור פועל בצורה קלה וחכמה על ידי מנוע חיפוש קולי אוטומטי.

בין עשרות הארגונים בקו ניתן למצוא את ארגוני החסד עזר מציון, השמחה תנצח, לב חב"ד, רפואה ושמחה, אך שמח, רפואה ועזרה, עזרה לתקוה, חן לחיים, מפעל חסד, מלונית אירוח שבילי אורחים, בית חב"ד אילת ועוד ארגוני חסד רבים.

צוות ימות המשיח כלל ארבעה עובדים במשרה מלאה שבנו את המערכת בחשיבה רבה ויצירתית תוך קבלת עזרה והכוונה מאנשי יעוץ טכני על מנת שהתוכן יהיה כמה שיותר מונגש וקליל לרווחת הציבור, ההשקעה הכספית בהקמת הקו הייתה גדולה אך בימות המשיח חשבו על צרכי הקהילה והקו הוקם וניתן לשימוש בתרומה מלאה לתועלת הציבור.

בהנהלת המערכת כבר עובדים על הכנסת מידע על בתי רפואה בחו"ל, מידע שייתן מענה לישראלים הנזקקים לטוס לטיסות מרפא, וכן למאושפזים המקומיים בבתי רפואה ברחבי העולם הכולל מידע בשפות שונות לפי הצורך.

עם הקמת הקו קיבלו בהנהלת חברת התקשורת 'ימות המשיח' תגובות מעודדות מרבים אשר שיבחו והוקירו את המיזם הייחודי. בהנהלה אומרים כי הם "שמחים שברוך השם יש את הזכות והיכולת להשתמש בכלים גשמיים ולהפכם לקדושים ולתת את המענה הכל כך נחוץ וחשוב". בהנהלה מוסיפים כי קו המתנדבים מתבטא במספר החיוג אשר מסמל את ה"טוב" שהוא עושה: 033-171717.

יש בידכם מידע על ארגוני חסד שפועלים בבתי הרפואה? שתפו אותנו בכתובת המייל: [email protected] ונשבץ את המידע בקו החדש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים