שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » "מי שלא מצביע, מחיילותיו של הס"מ בר מינן"
מועצת חכמי התורה
מועצת חכמי התורה במכתב חריף נגד פסיקת בג״צ וההסתה נגד החרדים: "מזימתם להצר את צעדנו ולהמעיט כוח שומרי התורה והמסורת ולמחוק כל זיק של יהדות"
מועצת חכמי התורה | צילום: יעקב כהן

במכתב שיצא היום (חמישי) ונחתם ע"י כל חברי מועצת חכמי התורה של שס בראשותו של מרן חכם שלום כהן כתבו הרבנים ביקורת חריפה על ההסתה הפרועה נגד החרדים בתקשורת ועל פסיקות בג״צ נגד המדינה היהודית

על בג"צ והשמאל: "קמו עלינו זדים ומשנאי ה', מפלגות שונות ומשונות, המבקשים לעקור כל דבר שבקדושה.. ומקבלים את כוחם מהיכלי בית המשפט העליון ופורצים פרצות חמורות בכרם בית ישראל בהכרה בגיורי ליצנות של חוגים מהרסי ה', ומבקשים להכניס חמץ בחג הפסח במקומות ציבוריים. אוי לנו שכך עלתה בימינו."

על הסתה התקשורתית: "ועליהם עומדת כת המשניאים וגייסות התקשורת, אשר לא חדלים לחרף בדברי כזב ושנאה כנגד עם הקודש ומוציאים את דיבתנו רעה לשפוך דם נקיים, ועיקר מזימתם להצר את צעדנו ולהמעיט כוח שומרי התורה והמסורת ולמחוק כל זיק של יהדות".

על דרעי והקורונה: "ובמקום שאין איש ניצב יו״ר התנועה, איש חי רב פעלים שלוחא דרבנן הלא הוא הרב אריה דרעי, אשר נטל על שכמו את עול הציבור כולו, ונאבק על קול התורה והתפילה ולימודם של ילדי תשב״ר עליהם העולם מתקיים, ושקד והביא דרכים לפתיחת הישיבות הקדושות לשמור על גחלת התורה"

על החובה לצאת ולפעול למען שס: "וכל מי שיושב בביתו בימים אלו ונמנע מלבוא לעזרת ה' בגיבורים, מגלה למפרע שהוא נמנה על חיילותיו של הס"מ בר מינן. וכשיגאל הקב"ה את עולמו, יבדוק כל אחד מה עשה למען מלכות שמים ומי שנשא בעול השכינה קנה את עולמו בזה ובבא".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. כולם השכנזו! תשאו את הזקנים של מרוקו, כולםהיו עם ג'לביות ומטפחות על הראש! אף אחד לא לבש לבוש ליטאי!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים