שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » קרעי בהפגנת הימין: "העם רצה יהדות וקיבל רפורמים"
בהשתתפות אלפים
ב'כיכר הבימה' התקיימה הפגנת הימין בהשתתפות אלפים מהמחנה הלאומי, במהלכה נאם ח"כ קרעי: "השיגעון של הקרן החדשה מתנוסס על הממשלה, העם רצה יהדות וקיבל רפורמים"
תגיות:
ח"כ שלמה קרעי בהפגנת הימין | צילום: באדיבות המצלם

ב'כיכר הבימה' התקיימה ערב הפגנת הימין בהשתתפות אלפים מהמחנה הלאומי, במהלכה נאם גם ח"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד.

בפתח דבריו הוא התייחס לרפורמים שמנסים לקעקע את היהדות: "דרכנו אינה דרכם, בסודם אל תבוא נפשנו, בקהלם אל יחד כבודנו, הממשלה האנטי-ציונית והאנטי-יהודית שהושגה במרמה, בנוכלות, מתוך תערובת של תאוות שלטון וכיבודי שררה, של שנאת יהדות ורמיסת החרדים לדבר ה', ותוך חבירה לגרועים שבאויבינו – תהיה קצרת ימים".

"הרי למה הם היו צריכים לרמות? למה הם חייבים את שונאי ישראל בממשלה? בגלל שעם ישראל רוצה ימין, עם ישראל רוצה יהדות, אנשים בחרו ימינה וקיבלו שמאלה, ביקשו יהדות וקיבלו רפורמים, הצביעו לממשלת ישראל וקיבלו ממשלת ישמעאל,
לממשלה הרעה הזו, אנחנו אומרים: לא קיבלתם ייפוי כוח מעם ישראל, להרוס ולקעקע את המדינה היהודית, בשיבת ציון עלינו לכאן מארבע כנפות הארץ למדינה יהודית, ולא למדינת כל אזרחיה וכל מחבליה בהנהגת מנסור עבאס ואחמד טיבי, אין לכם מנדט למכור את כל הנכסים הלאומיים תמורת נזיד השלטון, גם אם ערוצי התעמולה מוחאים לכם כפיים, וכנופיית שלטון החוק מטפלת עבורכם בבעלי הדעות "הלא נכונות", לנו אין חלק ונחלה איתכם".

קרעי תקף את מועצת הח"כים הערבים ומועצת השורא: "המאבק שלנו הוא מאבק משותף על החוסן הלאומי ועל הזהות היהודית. החוסן הלאומי נחלש עד כדי כך, עד ש"אין בנט נוקף אצבעו מלמטה אלא אם כן מועצת השורא מכריזה עליו מלמעלה". וגם בזהות היהודית, אם בזמן מלחמת ששת הימים ממשלת השמאל, מפלגת העבודה, נלחמה לשחרר את הכותל מהערבים, היום יו"ר העבודה מהשמאל הפרוגרסיבי אומרת שצריך לשחרר את הכותל מהיהודים, ויו"ר ועדת הכשרות בחסות השר כהנא מחסל את הרבנות הראשית זה לא יאומן, השיגעון שהכרנו מהקרן החדשה שחתרה למדינת כל משוגעיה וכל מחבליה – מתנוסס עכשיו בביזיון על ראשה של הממשלה הזו, שגנבה את המדינה בנוכלות. והכל בכסות של אחדות, ריפוי, כיפה על הראש, תמונות יח"צ עם תפילין, ציטוטי פסוקים ונשיאת שם שמים לשווא".

את הנאום סיים קרעי בחיזוק למשתתפים: "הם יודעים שדרכם מקולקלת, הם אומרים בחדרי חדרים שזו ממשלה שעושה פיגועים למדינת ישראל, אבל הם לא מסוגלים אחרת. הם צריכים לטהר את השרץ כדי למלא את תאוות השררה. אבל אנחנו, צאצאיהם של אברהם ושרה, נמשיך להילחם בראש יהודי מורם על נצח ישראל. גם אם נעמוד מעבר אחד של הנהר וכל העולם כולו, כולל מערכת המשפט והתקשורת המגוייסת יעמדו מהעבר השני, לא-נרכין-ראש, אנחנו דור ההמשך, דור יצוק בסלע מורשתו, חוליה נוספת בשרשרת הדורות של יסודות חזקים ואיתנים, ושל חיבור יומיומי, לארץ ישראל ולבורא עולם".

"נמשיך להיאבק, כפי שעשינו גם השבוע, בוועדות הכנסת, במליאה, בכיכרות, ובכל הכלים העומדים לרשותנו. לנו יש משהו שאין להם. לנו יש את האמת, ויש לנו אתכם!! יש לנו אתכם, העם היהודי, הפשוט, המיוחד, האוהב, אתכם שדבקים באמת. כי אנחנו ממשיכי דרכם של אבותינו ואמותינו הקדושים, השומרים על תורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל. בקרוב בעז"ה נחזור לשלטון עם ראש ממשלה אמיתי בנימין נתניהו".
קרעי בהפגת הימין: "השיגעון של הקרן החדשה מתנוסס על הממשלה הזו"

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. בהחלט זה מה שקורה בימים אלו בדור שבו מזועזעים כולנו אוהבי ה' ודבקי העם אחר דבר ה' , אין עוד מלבדו, חוקיו נצחיים ואילו נפשנו נקריב.
    לאן הלכנו שולל עם יקר, נרדמנו בסממני החיים שקרצו לנו מכל פינה ושעל, בעודם אנשי ההנהגה המדינית ביצעה את תכניותיה וזממותיה בסתרי סתרים עם שאר עמי ארצות. שנאמר " ובגויים לא תלכו….." בטחנו באנשים שהבטיחו הרים וגבעות' אך הכל היה שקר וכזב. "אל תבטחו בנדיבים…כנאמר אלא בקדוש ברוך הוא המפרנס ומחייה אותנו.
    "אל תעשה לך אלוהים אחרים….כיום כל אחד מצרף לחיו כל מיני דרכים לקבל תשובה ועזרה בצורות שונות ומשונות מקשרים באוב, קפה, קלפים…..
    בדורנו הגענו למצב של אנשי אמונה אבדו….
    אילו הרועים" כביכול הרבנים , היו חזקים באמונה אז לא היינו מגיעים למצב הזה, אך מה לעשות הערבוביה חגגה ביחד מדיניות ורבנות כאחד ונוצר שליטה , שלטון עם שאר העמים.
    לאן הגענו !!! אוי לנו התועים בדרך לא דרך, איך אפשר דבר כזה לעצום עיניים ולהתנהג כמו כולם , כי כולם עושים כך אז גם אנחנו . הרי לכל אדם יש שליחות משלו היה דבק עם ה' והוא יכלכלך בכל תחום בחיים.
    אך השאיפה של כל אחד ואחד לצערנו לחיות את העכשיו כתאוות נפשו ללא שובע. להיכנע לתאוות ללא מעצורים.
    הרי ה' הציב לנו מטרה ועל פיה יישק הדבר.
    אכן העם לא אשם אך חולשתו להיכנע לכל מה שהראשות קובעת ומחליטה ללא שאלות והסתייגות לדבר שלא מתאים לנו כעם היהודי , פשוט ונוח לעשות מה שנכתב להם מהחלותיה של הראשות הממשלה שפועלת לפי כללי המשחק של העילית המרושעת שכל מטרותיה להרוס את הגזע היהודי המובחר. זו הייתה משימה מרושעת פנים וחוץ למערכת השטנית שכיום לצערנו היא השולט בכל העולם.
    התעוררו נשמות יקרות הגיע הזמן לאחר תקופה ארוכה של תרדמה חולנית להתעורר ולקחת את החוק בידיים.
    להתנגד לממשלה הקיימת, לפעול ולהשתתף בהפגנות של התנגדות ןחיסול המערכת השטנית .
    דבקו בשם , הקדוש ברוך הוא , לא לכוח הוא מחייה וממית. התחברו אליו , התשובה תבוא מאת ה'
    חזרו בתשובה, " סור מרע ועשה טוב …
    נתאחד באהבת חינם , להתחבר להיות אכפת מהשני ….תאמינו בעצמכם ואז התשובה תבוא …
    עשו זאת מהלב, להתחבר לסייע בכל מה שניתן להתנגד לחוקים המרושעים של הממשלה העכשווית, שלמעשה אין ממשלה , יש לנו את הכוח להסיר אותם בחוכמה ועורמה שבלב .

  2. חזק וברוך דיבור של אמת יישר כוח לא מכיר אותו דווקא יכול להתאים ליהיות ראש ממשלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים