שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » קרעי: "לשמאל נשאר מנהיג אחד נוכל וריק מתוכן"
מוחה בלפיד
"בשם מי ולשם מה עלית לדוכן ודיברת מר דחליל? אה סליחה מר לפיד? מה הקשר שלך למורשת רבין? מה הקשר שלך לאידיאולוגיה כלשהי חוץ ממורשת הנוסע המתמיד? שום כלום"
ח"כ ד"ר שלמה קרעי | צילום: באדיבות המצלם
קרעי תוקף את לפיד |
צילום: באדיבות ערוץ כנסת

בעקבות נאומו המסית של שר החוץ יאיר לפיד היום בכנסת תקף אותו ח"כ שלמה קרעי בנאום קצר במליאה.

"רק השמאל מסוגל לשכתב את ההיסטוריה, לשכנע את עצמו באמיתות שקריו, לכתוב, להמחיז, ואפילו למחוא לעצמו כפיים בהתלהבות" – פתח קרעי. "היום היינו עדים לאירוע בלתי נתפס. מחזה סוריאליסטי של ממש. בישיבת זיכרון לזכר ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, עולים אחד אחרי השני, ראשי מפלגות הקואליציה הנוכחית, מטיפים עד כמה חשוב ללמוד לקח מהרצח הנורא, מדברים על סובלנות, ומסיתים בצורה פרועה נגד חצי מהעם וחצי מהבית הזה" אמר קרעי.

קרעי המשיך ותקף גם בעניין גניבת הבחירות: "הגדיל לעשות הדחליל הפאתטי שהכריז כאן על ניצחון בקלפי. אתה ניצחת בקלפי? אתם ניצחתם בקלפי? אתם גנבתם ושיקרתם ורימיתם. השתמשתם בדמוקרטיה כחרב פיפיות נגד הדמוקרטיה והפרתם ברגל גסה את אמון הבוחר. לא היתה מרמה והפרת אמונים בסדר גודל שכזה באף מדינה דמוקרטית מאז ומעולם. לא זו אף זו, הוספתם חטא על פשע ובאמצעות השקר הזה כוננתם ממשלת זדון. אתם יושבים עם צאצאיהם של הגרועים ביותר בשונאי ומרצחי היהודים מאז ומעולם, של אלו השואפים גם היום לחורבן המדינה היהודית".

זו היא מורשת רבין? תהה קרעי: "בשם מי ולשם מה עלית לדוכן ודיברת מר דחליל? אה סליחה מר לפיד? מה הקשר שלך למורשת רבין או למורשת שנובעת מרצח רבין? מה הקשר שלך לאידיאולוגיה כלשהי חוץ ממורשת הנוסע המתמיד? שום כלום. אבל ביהירות, בגסות רוח, בחוצפה שאין כדוגמתה, אתה מנצל את יום הזכרון הלאומי להמשיך ולהבעיר את לפיד השנאה והשיסוי. אתה ראוי לקואליציה שלך והיא ראויה לך".

"זו אחת הפעמים שהשמאל הישראלי נחות אינטלקטואלית באופן נחרץ מהימין הישראלי בכנסת. המנהיג האולטימטיבי שלהם נטול השכלה, שכל משפט שיוצא לו מהפה מכסה טפח ומגלה טפחיים מהבורות המדהימה שלו. כדי לכסות עליה במעט, הוא משתמש ברטוריקה של הסתה ופילוג, וצובר נקודות בקרב עדר המעריצים העיוור, שמחיאות הכפיים שלהם מתגברות ביחס ישר להתגברות השטויות שמנהיגו פולט".

לסיום אמר: "אוי לשמאל שככה עלה בגורלו. מורשת רבין, שגם המחנה הלאומי יכול להסכים איתה, היא מורשת של מנהיגות, של יושרה, של תבונה וידע, של כבוד לדמוקרטיה. אבל היום, מה נשאר לשמאל? מנהיג אחד נוכל ומנהיג אחד ריק מתוכן. איסתרא בלגינא קיש קיש קריא".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. מוזר מאוד שבכירי הליכוד ,
    כל אלו מ2 העשיריות הראשונות בליכוד- שותקים,

    שמתם לב מי מגיב כל פעם ?

    אלו מהעשיריה השלישית …

    מעניין האם בכירי הליכוד מנותקים מהעם?

    או שהם יודעים משהו שאנחנו לא ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים