שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » 'קתאי פסיפיק' תבטח את נוסעיה ללא תשלום
צעד שיווקי?
קתאי פסיפיק הודיעה כי כל הנוסעים דרכיה יבוטחו אוטומטית ב'ביטוח קורונה' כצעד להראות כי הנוסעים במטוסיה בטוחים מהידבקות בנגיף בשל צעדים היגיינים קפדניים
מטוס של קתאי פסיפיק | צילום: JIMMOYHT, שאטרסטוק

חברת התעופה קתאי פסיפיק הודיעה כי מהיום ועד ה -28 בפברואר 2021 נוסעיה יקבלו החזר בגין הוצאות רפואיות הקשורות לאבחון COVID-19 שנגרם בחו"ל. הדבר מהווה מעין 'ביטוח קורונה' שמוצע בחינם ומופעל באופן אוטומטי – כל מה שהלקוחות צריכים לעשות הוא להזמין את הטיסה שלהם. המטרה: צעד שיווקי שנועד להקנות לנוסעים ביטחון באשר לבטיחות הטיסה.

הכיסוי כולל פרטים הדומים לביטוח קורונה רגיל הנמכר בחברות הביטוח.

בדיקות ואשפוז – הכיסוי להוצאות רפואיות הקשורות ל- COVID-19 עד לסכום של 200,000 דולר.

עלויות בידוד – לקוחות יקבלו קצבה של 100 דולר אמריקאי ליום לנוסע למשך עד 14 יום עקב COVID-19 כדי לעזור להם בתקופות של בידוד בלתי צפוי וחובה.

פינוי והטסה – קתאי פסיפיק תדאג להטסה חזרה של הלקוחות שחלו, וכן של חבריהם לנסיעה והילדים שאיתם.

מוקד חירום 24/7 – לרשות הנוסעים עומד מוקד חירום בינלאומי הפעיל 24/7, ניתן לפנות למרכז התמיכה של AXA.

תקופת הכיסוי – הלקוחות מכוסים לתקופה של 30 יום החל מיום עזיבתם, או עד שהם חוזרים לביתם, המוקדם מביניהם.

קתאי פסיפיק רואה את בטיחות נוסעיה בראש סדר העדיפויות. כדי להבטיח שהטסים ימריאו בראש שקט, הציגה החברה את הצעדים המשופרים בכל שלב של הטיסה מהצ'ק אין לתא הנוסעים. אמצעים אלה כוללים: בדיקות טמפרטורה, צ'ק-אין ועליה למטוס ללא מגע, ציפוי מיקרוביאלי על דלפקי צ'ק-אין ואזורים משותפים אחרים, חובת כיסוי פנים על ידי נוסעים ואנשי צוות לאורך כל הטיסה, ניקוי וחיטוי משופרים של כל המשטחים, ומסנני אוויר HEPA שמסירים 99.999% ממזהמי האוויר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים