שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש המטה של נתניהו עוזב את תפקידו
לאחר 4 שנים
אשר חיון, ראש המטה של ראש הממשלה לשעבר נתניהו, סיכם היום עם נתניהו על סיום תפקידו לאחר כ-4 שנים. מי שיחליף את חיון הוא נבו כץ, יועץ כנסת-ממשלה
בנימין נתניהו ואשר חיון | צילום: באדיבות המצלם

אשר חיון, ראש המטה של ראש הממשלה לשעבר נתניהו, סיכם היום עם נתניהו על סיום תפקידו לאחר כ-4 שנים. העיתונאי יהודה שלזינגר מדווח כי מי שיחליף את חיון הוא נבו כץ, יועץ כנסת-ממשלה.

חיון (54), נשוי ואב לשישה, שימש כראש הסגל וכראש הלשכה של נתניהו כראש הממשלה וליווה אותו בשלוש מערכות בחירות. מאז חילופי הממשלה שירת כראש מטה יו"ר האופוזיציה. בעברו שימש חיון כיועץ בכיר לנתניהו בתפקידו כשר האוצר ולאחר מכן שימש חיון כראש מטה שר הפנים וראש מטה שר השיכון.

כראש הסגל של רה"מ נתניהו ליווה חיון את תכלול המענה הממשלתי עם פרוץ משבר הקורונה לטובת הצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל. חיון ליווה את רה"מ נתניהו באירועים ביטחוניים ובראשם מבצע "שומר החומות", ניטרול מנהרות חיזבאללה בצפון והקמת הקיר הביטחוני נגד מנהרות הטרור של חמאס בגבול עזה.

חיון ליווה את רה"מ נתניהו באירועים מדיניים ובראשם הסכמי השלום ההיסטוריים, "הסכמי אברהם", עם 4 מדינות ערב. בנוסף ליווה את רה"מ נתניהו בפועלו להשבת נעמה יששכר ושרידיו של זכריה באומל ז"ל וליווה את חזרתה לארץ של אזרחית ישראל שחצתה את הגבול לסוריה.

ראש הממשלה לשעבר נתניהו: "אשר חיון מלווה אותי כמעט עשרים שנה – במסירות, בנאמנות, באהבה ובמקצועיות. כראש הסגל במשרד רה״מ וכראש המטה שלי כיו״ר האופוזיציה הוא היה יד ימיני בכל פעולותיי למען עם ישראל ומדינת ישראל. אני מודה לאשר על לילות כימים שבהם סייע בידי. אני מודה לו מעומק ליבי על עבודתו המסורה למען כל אזרחי ישראל".

אשר חיון: "הייתה לי זכות גדולה לסייע לראש הממשלה לשעבר נתניהו – המנהיג הגדול ביותר שקם לעם היהודי בדור האחרון. שאבתי כוחות רבים מהמסירות והנאמנות שלו לעם היהודי, לארץ ישראל ולמדינת ישראל. ראיתי אותו נאבק למען ההחלטות הנכונות ביותר להצלת חיים במשבר הקורונה ובאירועים מבצעיים. התרשמתי מאותה נחישות כשפעל כדי לקבל את ההחלטות הנכונות לכלכלה ולחברה בישראל. אני מודה לרה"מ לשעבר נתניהו על התפקיד שהטיל עליי ועל השותפות שאני מלווה כבר עשרים שנה ועוד אמשיך ללוות בעתיד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים