שיתוף
תגובות
חדשות » ראש הממשלה בנט הובא לדיון 40 חתימות במליאה
לבד ביציע
בנט בדיון: "אתם פשוט מביאים הדבקה מסיבית לכנסת ישראל" נתניהו בתגובה: "בנט התחייב שעד סוף דצמבר 50% מהילדים 5-11 יהיו מחוסנים. עד עכשיו – פחות מעשרה אחוז"
ראש הממשלה בנט נואם מהיציע בבידוד | צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

אם בתחילה עוד ניסה ראש הממשלה בנט להתחמק מלבוא לדיון 40 החתימות בתירוץ של בידוד והימצאות וריאנט האומיקרון אצל ביתו, עד מהרה נוכח לדעת שלא יוכל, וזאת לאחר שמכתב מיו"ר סיעת הליכוד ח"כ יריב לוין הבהיר ליו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי כי הדבר לא בא בחשבון.

וכך מצא עצמו ראש הממשלה נפתלי בנט נואם מיציע המבודדים בכנסת והשיב לטענות חברי האופוזיציה בדיון 40 חתימות. בפתח דבריו התייחס בנט לכך שנאלץ להגיע לכנסת למרות שביתו נמצאת בחשד גבוהה לוריאנט האומיקרון ואמר: "העובדה שאנחנו נמצאים במגיפה של וריאנט מהמהירים בתולדות האנושות בקצב ההדבקות, את האופוזיציה למרבה הצער זה לא מעניין, הם עסוקים בדברים שברומו של עולם, כמו הליכודניקים החדשים, בחוק ברקת,  והיום בהפעלת אלימות מילולית חריפה כלפי זקן חברי הכנסת בני בגין.

"הם עסוקים בהכל חוץ מדבר אחד, שלומם ובריאותם של אזרחי ישראל. אם מישהו היה צריך עוד הוכחה שהאופוזיציה התנתקה מהמדינה הוא קיבל אותה שוב היום, איבדתם את זה לגמרי. זה שאתם מביאים לפה מבודדי אומיקרון לכנסת כשאתם מבינים היטב שהוריאנט הזה מדבק אתם פשוט מביאים הדבקה מסיבית לכנסת ישראל זה מעשה חסר אחריות, פשוט חסר אחריות. הציבור צופה בכם ונבוך.

"כשאתם הייתם בממשלה אתם ביקשתם מהאופוזיציה שלא לקיים דיון כזה בשיא מגיפה והאופוזיציה אז בראשות לפיד הסכימה. אבל אותך זה לא מעניין, ידבקו עוד כמה ישראלים, יאבדו את מקום העבודה , שיהיה סגר, מה לא תעשו בשביל איזה רווח פוליטי קטנוני. הציבור צופה בכם ונבוך, הוצאת את עצמכם מהכלל. מה יקרה מחר כשפתאום יהיו מבודדים מהליכוד, אתם סומכים על זה שנהיה המבוגר האחראי, אנחנו נמשיך להיות המבוגר האחראי ואתם תמשיכו עם המשחקים הילדותיים שלכם".

הדיון כאמור נערך לבקשתם של 40 חברי כנסת בנושא "מדיניות הממשלה הפוגעת בריבונותה של ישראל: פתיחת קונסוליה פלסטינית בירושלים והלוואות ענק לפלסטינים בגובה חצי מיליארד ₪". על עצם הנושא אמר ראש הממשלה בנט: ״לעניין הקונסוליה,  בימים רגילים, אין לי דעה מיוחדת על המאבקים הפנימיים בתוך הליכוד. מה שנקרא – מאחל בהצלחה לשני הצדדים. אבל חבר הכנסת ניר ברקת, שמנסה, אם אני מבין נכון, לאתגר את נתניהו, קיבל עצה – תעשה הרבה רעש סביב הקונסוליה בירושלים. תיסע לוושינגטון, תחזור מוושינגטון, תארגן עצומות, זה נושא חזק. הממשלה בראשותי הבהירה שוב ושוב את עמדתה לפיה אין מקום לקונסוליה פלסטינית בירושלים. ירושלים היא בירתה של מדינה אחת, מדינת ישראל. נקודה״.

במהלך הדיון התייחס יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ואמר כי "ממשלת ההונאה המבולבלת של בנט ולפיד לא מסוגלת לעשות שום דבר כמו שצריך. בנט ניסה לברוח מהדיון הזה כי פחד לשמוע ביקורת ולקבל את האמת. אין לו שום סיבה לא להיות פה. על פי הנחיות משרד הבריאות הוא יכול להיות פה ולפי התקנון של הכנסת הוא חייב להיות פה. שיפסיק להתבכיין וישמע את האמת.

"בנט, האיש והחוברת, העתיק ספרון שבו הוא הבטיח לחסל את הקורונה תוך 4 שבועות. היום, חצי שנה לאחר הקמת הממשלה הגרועה בתולדות ישראל, הוא יושב שם ביציע חסר אונים. הוא נותן הרבה ציוצים, המלצות, פרשנויות, הרבה הטפות מוסר בזמן שבמלחמה בעזה הוא תקף את הממשלה – ואפס החלטות.

"בנט מזגזג בכל החלטה חיונית בעניין הקורונה. בממשלת ההונאה אפילו בנט לא מאמין לבנט. שרת החינוך שלו היא מכחישת קורונה סדרתית. היא חיבלה במכוון במבצע החיסונים לילדים בבתי הספר. טענו נגדה שהיא הסתירה נתונים גם בפני הציבור וגם בפני הממשלה. אני לא יודע אם זה נכון, אבל אני יודע דבר אחד בוודאות: אם הייתה מושמעת טענה חמורה כזו נגד הממשלה שלנו, כבר הייתה חקירה פלילית מזמן.

"בנט התחייב שעד סוף דצמבר 50% מהילדים 5-11 יהיו מחוסנים. עד עכשיו – פחות מעשרה אחוז. בנט – אפס מוחלט בהישגים. אנחנו גם נלחמנו בקורונה והבאנו מענקים ורשת ביטחון כלכלית. הצלנו אזרחים מחרפת רעב ועסקים מפשיטת רגל. מה אתם עושים? כלום.

"בממשלת ההונאה הזאת אומרים לאזרחים שעומדים בפני פשיטת רגל ״להחליף מקצוע״. אני אומר לכם, שרי ממשלת ההונאה, הבלבול והכישלון, אתם אלה שצריכים להחליף מקצוע. אתם בתפקיד הלא נכון, בזמן הלא נכון, עם האנשים הלא נכונים. אתם עומדים המומים וחסרי ישע מול אתגרים אדירים שאין לכם מושג איך להתמודד איתם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים