שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש הממשלה בנט לא שולל סגר בחג הסוכות
בישיבת הממשלה
בנט הוסיף ורמז כי הוא אינו שולל סגר בחג סוכות: "מנענו סגר בראש השנה. המשיכו לקיים את ההנחיות כדי שגם בסוכות ובשמחת תורה נישאר פתוחים"
ראש הממשלה נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בפתח ישיבת הממשלה: "שנה חדשה בפתח, מקווה שתהיה טובה ורגועה מקודמתה. אנחנו נקבל אותה יחד, כל אחד עם משפחתו".

בנט הוסיף ורמז כי הוא אינו שולל סגר בחג סוכות: "אזרחי ישראל אני רוצה לבשר היום בשמחה ובזהירות שהדפנו את הלחצים ומנענו סגר בראש השנה. המשיכו לקיים את ההנחיות כדי שגם בסוכות ובשמחת תורה נישאר פתוחים".

ראש הממשלה הוסיף: "העובדה שפתחנו שנת לימודים כסדרה, העובדה שאנו חוגגים בחגים שישראל פתוחה, זה לא מובן מאליו וזה לא קרה מעצמו. העובדה שאין סגר בחג הזה היא תוצאה של עבוד הקשה מאוד של כל מי שיושב סביב השולחן הזה ושל רבבות אנשי רפואה, צוותים רפואיים שעובדים מאוד מאוד קשה כבר כמעט שנתיים. אסטרטגיית הבלימה הרכה שעיקרה שמירה על הפרנסה והכלכלה, לצד שלל פעולות לריסון התחלואה ולצד חיסון הבוסטר שקיבלנו את ההחלטה, נראה שהאסטרטגיה הזאת בדרכה להצליח אבל אסור לנו להיות שאננים".

"שני מיליון וחצי ישראלים כבר מחוסנים בחיסון שלישי וזה במצב שהעולם עדיין לא החליט מה הוא עושה ועדיין שוקל ומתלבט בואו נתעכב על המספר הזה – 2.5 מיליון זה לא דבר שקרה מעצמו. בלמנו את עקומת התחלואה כנגד כל הסיכויים, גם זה לא קרה מעצמו", אמר בנט.

"כאמור מאות פעולות גדולות וקטנות של הממשלה הטובה הזו.אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה על שיתוף פעולה, עבודה מסביב לשעון בחודשיים האחרונים במיוחד לשר הבריאות".

בנט הדגיש ואמר: "הסיפור עוד רחוק להיות מאחורינו, אנחנו צריכים דווקא בתקופה הזו שהכל כל כך קרוב, להקפיד על מסכות ומרחק, ועל הנחיות. דגשים ספציפים לקראת החג – מבקש מכל המשפחות לנהוג בזהירות, אם זו ארוחה רחבה שיש בה ילדים מתחת לגיל 12 שהם לא בני חיסון ויחד עם זאת סבים וסבתות תבצעו בדיקות עצמיות".

"לגבי מתפללים בבתי הכנסת, כולם מחויבים לתו ירוק, מי שמחוסן יש לו תו ירוק, לגבי ילדים יש הנחיה ספציפית לבתי הכנסת שאפשר לעשות בדיקת pcr שתחזיק 96 שעות מבחינת התו הירוק.תעשו pcr לילדים ואם לא אז שהילדים לא יבואו, כי הם מאוד מדביקים ומדבקים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים