שיתוף
תגובות
חדשות » רה"מ בנט מעוניין להסיר את מגבלות האומיקרון
מסירים מגבלות
על פי הפרסום בחדשות 12 בעוד מקדם ההדבקה כבר נמוך מ-0.7, ראש הממשלה גיבש את עמדתו ולפיה יש לשחרר את המשק כמעט לגמרי עד תחילת החודש הבא
בנט בסיור בשיבא | צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

התחלואה טרם ירדה למספרים שלפני גל האומיקרון אולם בלשכת ראש הממשלה בנט כבר חושבים על היום שאחרי, ונוכח הירידה בתחלואה ולאחר מספר התייעצויות שקיים, מבקש בנט להסיר בהדרגה את ההגבלות שהוטלו על המשק בעקבות גל האומיקרון, עד 1 במרץ.

על פי הפרסום בחדשות 12, ככל הנראה כבר מחר יתקיים דיון מקצועי בנושא, שלקראתו גיבש ראש הממשלה את עמדתו שיש להתחיל בשחרור הדרגתי של אזרחי המדינה מהגבלות הקורונה.

על פי הידוע, בשלב ראשון, כנראה כבר בשבוע הבא, בנט מתכוון לפתוח את ישראל שוב לתיירים: תתאפשר כניסת ילדים, ולכן תחודש תיירות של משפחות. בהמשך יבוטל התו הירוק בארועים ובכנסים.

על פי הדיווח מתווה החינוך הנוכחי והסרת מסכות בחללים סגורים יימשכו בינתיים, אולם יישקלו מחדש גם הם בעוד כשבוע. לתפיסת ראש הממשלה, יש לאפשר לציבור להשתחרר ממגבלות הגל החמישי ולחזור לשיגרה מלאה, ובמקביל להיערך לאפשרות של גל נוסף.

הנטייה של בנט מבוססת על פי ניסיון במדינות אחרות, שלימד שיש שחיקה באמון הציבור בהגבלות ובציות להן כשהן ממשיכות גם כשכבר אין שום צורך בהן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים