שיתוף
תגובות
כללי » רבי יאשיהו פינטו בקריאה מיוחדת סמוך לשבת
בַּטֵּל גְזֵרות קָשׁות
האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו בקריאה להתחזקות מיוחדת בלימוד ספר דברים, להנצל מגזירות קשות המאיימות לבוא לעולם

בשעות האחרונות נשלחה קריאה נרגשת מראש אבות בתי הדין במרוקו, בו הוא מבקש מכל מי שיכול לחזק ולהתחזק את לימוד ספר דברים בשבת זו, עקב גזירות קשות המאיימות על הכלל.

יצויין כי אמש פנה הרב לתלמידיו באגרת אישית ובה סיפר על מחלתו הקשה שהתגברה בשבוע האחרון, וציין כי
הנה יודעים אנו בנפשנו שכל השנים האחרונות אנחנו חיים ומתפקדים בזכות ספר דברים והתורות וההנהגות, אשר ברוב עם הדרת מלך רבים וטובים מקפידים בכל תורה ובכל הנהגה… הנה עברנו שנים של מחלות בגרון, בראש, בבטן ומעבר לבטן… וכך גוררים מיום ליום, משבוע לשבוע ומחודש לחודש, ו״לוּלֵי תוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי אָז אָבַדְתִּי בְעָנְיִי״.

בהמשך ציין הרב את מה שעבר בשנה האחרונה והוסיף "בימים האחרונים אנחנו בייסורים מרים וקשים, ומבקשים מכל בני הקהילה להעתיר עלינו ברחמים. יש לנו עוד קבלות שהיינו במסגר נפשי, שקיבלנו להשלים. יבקשו רחמים עלינו מבעל הרחמים, שנתחזק ונתרפא ונעבור תקופה זו ברחמים גדולים."

בדבריו אמר הרב "מבקשים מכל בני הקהילה, לא לבטל תורה רגע אחד ולקדש שם שמיים. להפיץ את התורות והדרך של ״שובה ישראל״ בכל מקום. זה האור של הדור וזו התורה שעוד ישענו עליה עד ביאת המשיח"

במכתב נוסף שנשלח אמש כתב ראב"ד מרוקו נכנס לשבת קודש פרשת ואתחנן בתחינה ובתשובה שלמה, ונקבל עלינו את מצות התשובה. ונרבה בצדקה ״וצדקה תציל ממות״, ונחזק הלימוד בספר דברים אשר ״מֹשֶׁה יְדַבֵּר וְהָאֱלֹהִים יַעֲנֶנּוּ בְקוֹל״ כל לימוד ספר דברים משמח את משה רבנו שמחה מרובה. משה רבנו נפטר מהעולם בצער בז׳ באדר, כל לימוד ספר דברים בשמחה, גורם שמחה בפמליה של מעלה, ומשה רבנו מלמד זכות על הכלל ועל הפרט. אנו בדור שאין לנו על מי להישען, אלא על אבינו שבשמים. האמת נעדרת, והתפילה העמוקה הצמח לנו ישועה וגאולה בקרוב ממש. מבקשים אנו מכל בני הקהילה הקדושה להעתיר בעדנו לרפואה ולכח, להמשיך מלאכת הקודש ולהשלים את כל ״נדרי להשם אשלם״. באהבה רבה ובתפילה, רפאינו השם ונרפא, שבת היא מלזעוק וישועה קרובה לבוא

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. קרן אור קרולין זכיתי להיות חסידית מורנו ורבינו האדמור יוסף יאשיהו פינטו. הגיב:

    רפואה שלמה מפי עליון למורנו ורבנו עטרת ראשנו האדמור יוסף יאשיהו פינטו בן הרבנית זהרי בריאות מלאה אמן ואמן גאולה שלמה ברחמים מיד אמן ואמן כולנו קיבלנו על עצמנו קריאת ספר דברים בשבת ולקבל קבלות לרפואת מורנו ורבינו צדיק יסוד עולם מלאך ה'קודש הקודשים האדמור יוסף יאשיהו פינטו. אשרי כל מי שמצטרף לקריאת ספר דברים זה האור של העולם גאולה שלמה מיד אמן .שבת שלום ומבורך לכולם. בשורות טובות אמן ואמן .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים