שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » רה"מ בנט ונשיא מצרים א-סיסי נפגשו
בשארם א-שייח'
בלשכתו של נשיא מצרים מאשרים: בנט ייפגש היום בשארם א-שייח' עם נשיא מצרים א-סיסי. "ידונו במספר נושאים ובניסיונות להתניע את תהליך השלום", נאמר בהודעה
ראש הממשלה בנט ונשיא מצרים א-סיסי

בצל המתיחות בדרום: ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי, ייפגשו היום (ב') בשארם א-שייח'. זו תהיה הפגישה הראשונה בין השניים, לאחר שראש הממשלה הוזמן למצרים באמצעות ראש המודיעין המצרי עבאס כאמל, המנהל גם את מגעי הרגיעה בגבול עזה.

בלשכתו של נשיא מצרים מאשרים: בנט ייפגש היום בשארם א-שייח' עם נשיא מצרים א-סיסי. "ידונו במספר נושאים ובניסיונות להתניע את תהליך השלום", נאמר בהודעה.

מדובר בפגישה הפומבית של א-סיסי עם בכיר ישראלי מלפני 3 שנים, אז הפגש עם ראש הממשלה נתניהו בשולי עצרת האו"ם, בניו יורק.

דובר הנשיאות המצרית בסאם ראדי אמר היום שהפגישה תעסוק במספר נושאים בי-לטרליים. מצרים משמשת בתפקיד מרכזי בניסיון להביא להסדרה בגבול עזה ומתווכת בין ישראל לחמאס. ביקורו של ראש הממשלה התקיים לאחר כמה ימי ירי רקטות לעבר שטח ישראל.

בתוך כך, מעבר טאבה שהיה סגור או בפעילות מצומצמת בשל נגיף הקורונה, יחזור החל מהיום לפעילות מלאה, ללא מגבלה במספר האגרות וכן יורחבו שעות פעילות המעבר.

כמו כן, דווח היום כי חברת התעופה הלאומית של מצרים איג׳יפט אייר מתחילה לטוס לנתב"ג, 4 פעמים בשבוע. האתר שלהם נפתח להזמנות. עד עתה אבו מטוסי חברת הבת סיני אייר, ללא לוגו וללא זיהוי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים