שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בנט לבני הנוער: "אתם הכי מדבקים – היזהרו"
בסיור בטייבה
ראש הממשלה בנט הוסיף: "יש הרבה "פייק ניוז". האמת היא שאנשים מתים מהקורונה, לא מתופעות הלוואי המועטות מאוד של החיסונים הנפלאים"
ראש הממשלה בנט בסיור בטייבה | צילום: קובי גדעון/ לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (ה') במתחם חיסוני הקורונה בעיר טייבה, כחלק ממאמצי עידוד ההתחסנות במגזר הערבי. בביקור השתתפו השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', ראש העיר טייבה, עו"ד שועאע מסארווה מנצור, ממונה הקורונה לחברה הערבית, איימן סייף, האימאם, ג׳וואד מסארווה, וחברי מועצת העיר טייבה.

במתחם החיסונים המאוחד משתתפים נציגים מקופות החולים מכבי, כללית ומאוחדת. במהלך הביקור התחסנו בחיסון השלישי האימאם של טייבה, ג'וואד מסאוורה, ומנהל קופת החולים מאוחדת בטייבה, ד"ר ראיד יחיא.

מדברי ראש הממשלה, נפתלי בנט:  "באתי לטייבה הבוקר כי אכפת לי מהבריאות שלכם. כי אני דואג לחיים של ההורים, של סבא וסבתא, כי החיים הסכנה. יש הרבה "פייק ניוז". האמת היא שאנשים מתים מהקורונה, לא מתופעות הלוואי המועטות מאוד של החיסונים הנפלאים".

עוד הוסיף בנט: "מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמעניקה את החיסון השלישי ברגעים האלה. אתמול ארה"ב הודיעה שבעוד חודש היא תעניק את זה לכל הגילאים".

"זכינו בזה שיש לנו כלי להגן על עצמנו, אז בואו נשתמש בו. אבל, זה דורש אחריות אישית, ואני מבקש מכם, מנהיגי הציבור, האימאם שעושה מעשה חשוב, ראש העיר היקר – לשבת על הטלפון, לשכנע אנשים ולהציל חיים".

"אין דבר קדוש יותר מלהציל חיי אדם. תתפסו את סבא וסבתא, קחו אותם לקופת החולים ותצילו אותם".

ראש הממשלה בנט פנה לנוער ואמר: "אני פונה לנוער, הדבר המקודש ביותר הוא לשמור על הכבוד ועל החיים של סבא וסבתא, של אמא ואבא. בני הנוער – אתם הכי מדבקים. אם אתם מתחסנים ועוטים מסכה, אתם שומרים על החיים של סבא וסבתא. זה לא לנצח, זה עוד כמה שבועות של מאמץ קל וזוכים לעוד הרבה שנים של נחת עם המשפחה".

את דבריו בפנייה לחברה הערבית: "לכן, אני פונה לכל מנהיגי הציבור בחברה הערבית ומבקש מכם לצאת עכשיו למאבק על הצלת החיים. החיים שלכם חשובים לי".

"לכו להתחסן – רוּחוּ תִּטָּאעֲמוּ".

ראש הממשלה בנט בסיור בטייבה
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים