שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רה"ע אילת לשעבר מערער על תוצאות הבחירות
לאחר ההפסד
"עפ"י המידע שהועבר לרשותי במהלך יום הבחירות ובפרט במהלך ספירת הקולות נפלו ליקויים רבים ומהותיים אשר יש בהם גם כדי להשפיע על תוצאות הבחירות" כתב עו"ד של קדוש
שוטר. תמונת אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

אמש (שלישי) נערכו בחירות לראשות העיר אילת, זאת בעקבות מינוייו של ראש העיר מאיר יצחק הלוי לחבר כנסת מטעם מפלגת תקווה חדשה. המתמודד אלי לנקרי נבחר לראשות עיריית אילת ברוב של 44.7% שהם 6,104 קולות כשרים מתוך 13,893 מצביעים בפועל.

בעקבות תוצאות הבחירות רה"ע אילת לשעבר גבי קדוש שהתמודד שוב וקיבל 41.2% שהם 5,627 קולות כשרים הגיש בקשה להורות על עיכוב הכרזה רשמית של תוצאות הבחירות.

במכתב חריף ונוקב של עו"ד טל ליזרוביץ שמייצג את מר קדוש תוארו השתלשלות האירועים: "בבחירות התמודדו ארבעה מועמדים ובסופו של יום ובטרם נספרו כלל הקולות פורסם ע"י עיריית אילת כי ממלא ראש העיר מר אלי לנקרי זכה ב 6,104 קולות ומר קדוש זכה ב-5,627 קולות, קרי הפרש של מאות בודדות של קולות עפ"י פרסומים שאף אינם סופיים".

"עפ"י המידע שהועבר לרשותי במהלך יום הבחירות ובפרט במהלך ספירת הקולות נפלו ליקויים רבים ומהותיים אשר יש בהם גם כדי להשפיע על תוצאות הבחירות בשים לב כי עסקינן בהפרש של כ477! קולות סה"כ".

"הואיל ובכוונת מר קדוש לבדוק את היקף ונכונות הדיווחים על הליקויים כאמור, מבוקש להורות על עיכוב ההכרזה על תוצאות הבחירות הרשמיות ובכך ליתן למר קדוש שהות סבירה לשקול את המשך צעדיו בעניין ובכלל זה בדיקת הפרוטוקולים של וועדות הקלפי, הפרוטוקול המסכם ועוד ואף לשקול בסופו של יום באם קיימת תשתית עובדתית ומשפטית לעתור לביטול הבחירות ועריכת בחירות חדשות וכל זאת עפ"י חוק הרשויות המקומיות (בחירות), התשכ"ה – 1965, וחוק הרשויות המקומיות (בחירות ראש הרשות וסגניו וכהונתם), התשל"ה – 1975".

"אך כדי לסבר את האוזן בין יתר הליקויים אשר נחשפו עד כה והמהווים את התשתית למכתבי זה: באחת הקלפיות נמנעה נוכחותה של נציגת מרשי בטענה כי הנה משקיפה ואינה יכולה להיות נוכחת במעמד ספירת הקולות – כך שהקולות בקלפי זו נספרו רק בנוכחותם של שני חברי קלפי מטעמו של מר לנקרי".

"במעמד סיכום ספירת נתוני הקלפיות נוכח תקלה טכנית הופסקה ספירת הקולות ומנהל יום הבחירות באילת, העביר משכך לביתו את כלל המעטפות, מעטפות "כפולות" שטרם נספרו ומעטפות רגילות וזאת ללא כל ליווי".

"חומרי הבחירות מהקלפיות לרבות פתקי ההצבעה שנספרו אוחסנו במחסן כלשהו של עיריית אילת כאשר לא ברורים תנאי האחסון, למי יש גישה למחסן זה ומי משגיח על המחסן. נוכח האמור לעיל מר קדוש אף פנה בתלונה בעניין למשטרת אילת".

"אשר על כן מבוקש בזאת להשהות את ההכרזה הרשמית על תוצאות הבחירות באילת כך שתינתן למר קדוש, השהות למצות את זכויותיו ולברר את אי הסדרים והליקויים המפורטים לעיל וטענות לליקויים נוספים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים