שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » רוב הציבור לא רוצה את החרדים בממשלה
סקר
בסקר המפתיע תקווה חדשה לא עוברת את אחוז החסימה, ישראל ביתנו צונחת ל-4 מנדטים • 45% השיבו כי בנט ולפיד לא מתאימים לכהן בתפקיד ראש הממשלה
חברי הכנסת החרדים מסיעת ש"ס מתדיינים במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

למרות שהבחירות לא נראות באופק כרגע – אלא אם כן התקציב יפול ולא יעבור. הסקרים מתחילים להפציע כמו בערב בחירות. בתחילה היה מדובר בסקר של חדשות 12 שהפתיע בכך שמפלגתו של רה"מ לא עוברת את אחוז החסימה. היום (שני) פורסם סקר של חדשות 13 ופרופ' קמיל פוקס מפתיע לא פחות.

על השאלה, אילו הבחירות היו נערכות היום, לאיזו מפלגה היית מצביע? חלוקת המנדטים הייתה נראית כך: הליכוד 36, יש עתיד 20, העבודה 10, הרשימה המשותפת 8, כחול לבן 7, ש"ס 7, יהדות התורה 7, הציונות הדתית 6, ימינה 6, מרצ 5, ישראל ביתנו 4, רע"מ 4, תקווה חדשה של גדעון סער אינה עוברת את אחוז החסימה , במדגם 2.6%.

האם אתה תומך בהמשך כהונת ממשלת בנט-לפיד או בהליכה לבחירות עכשיו? 51% מהמשיבים תומכים בהמשך כהונת הממשלה הנוכחית לעומת 40% שתומכים בהליכה לבחירות עכשיו. 9% מהמשיבים ענו שלא יודעים.

אם התקציב המדינה יאושר השבוע, האם היית רוצה שהמפלגות החרדיות יצטרפו לממשלה או שיישארו באופוזיציה? 20% ענו כי היו רוצים שהמפלגות החרדיות יצטרפו לממשלה. 63% ענו כי היו רוצים שהמפלגות החרדיות ישארו באופזיציה. 17% "לא יודע".

מבין נפתלי בנט ויאיר לפיד, מי לדעתך מתאים יותר לכהן כראש הממשלה? 23% מהעונים חושבים שבנט מתאים, לעומת אחוז אחד פחות שאוחז כי יאיר לפיד מתאים. כמעט רוב – 45% טענו כי אף אחד מהם לא מתאים, ואילו 10% השיבו כי הם לא יודעים.

האם בנט צריך לכבד את הסכם הרוטציה ולפנות את מקומו ליאיר לפיד באוגוסט 2023? 62% סוברים כי על בנט לכבד את ההסכם ולפנות את מקומו ללפיד באוגוסט 2023, לעומת 23% שסוברים שעל בנט יהיה לפרק את הממשלה ולא לכבד את ההסכם. 15% השיבו כי הם לא יודעים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים