שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » איתמר הילמן ז"ל נהרג בתאונת אופנוע בי-ם
תאונה קטלנית
רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו נפטר מפצעיו בבית החולים שערי צדק בירושלים. גבר בן 47 נפצע באורח בינוני גם כן. המשטרה החלה בחקירת נסיבות המקרה
זירת התאונה ברחוב יפו בירושלים | צילום: דוברות איחוד הצלה

ברוך דיין האמת: איתמר הילמן ז"ל, בן ה-20, נהרג הערב (שלישי) בתאונת דרכים עם אופנוע ברחוב יפו בירושלים. מאיחוד עדכן מוקדם יותר הערב כי יש פצוע אנוש ופצוע קל עד בינוני כתוצאה מתאונה ברחוב יפו. צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על רוכב האופנוע שנפצע אנושות. מתנדבי זק״א צוות ירושלים טיפלו בכבוד המת באיסוף הממצאים בזירה, נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה במקום.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 20:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים ברחוב יפו בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק רוכב אופנוע, צעיר כבן 20 תוך כדי ביצוע פעולות החייאה וגבר בן 47 במצב בינוני עם חבלות ראש וגפיים.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א שמריהו ירט, סיפר: "שני הפצועים שכבו על הכביש, רוכב האופנוע היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, מיד התחלנו לבצע פועולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. הולך רגל, גבר בן 47 שנפגע באורח בינוני טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים תוך המשך טיפול."

זירת התאונה ברחוב יפו בירושלים

משה ויצמן חובש איחוד הצלה סיפר: "מדובר בהולך רגל שנפגע מאופנוע. בסיוע רופא מתנדב באיחוד הצלה ביצענו החייאה בזירת התאונה על רוכב האופנוע שנפצע אנושות".

דני שמואלי חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "הולך הרגל שנפגע מהאופנוע טופל בזירה במצב קל עד בינוני. רוכב האופנוע נפצע אנושות ורופא מתנדב באיחוד הצלה ביצע בו פעולות החייאה בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

צבי יורוביץ ומשה חמד מתנדבי זק״א שטיפלו בזירה: כשהגענו למקום רוכב האופנוע שכב בסמוך לכלי כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, צוותי מד״א פינוי במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק שם הרופאים לאחר נאלצו לקבוע את מותו".

מהמשטרה נמסר כי בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים בין אופנוע להולך רגל ברחוב יפו בירושלים. מהמקום פונו לטיפול רפואי רוכב האופנוע במצב קשה מאוד (שנפטר מאוחר יותר י.ש.) והולך הרגל באורח בינוני.

"ארגון זק"א, המפקדים והמתנדבים משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר שלמה הילמן – צוות 410, בפטירתו הטראגית של בנו איתמר ז"ל בתאונה, במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער", נמסר מזק"א.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

    1. חיה – זה לא משנה מה השם בדיוק, מה שכן משנה זה כמה צער בדרך שלך עשית להורים שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים