שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » "רוצים לגזור גזרות על החינוך, השבת והתורה"
מרן רה"י
מרן הגרי"ג אדלשטיין בכנס במעונו: "אלו שיש להם טענות ודרישות שהם לא מקבלים את מה שמגיע להם, זה חשבונות אישיים, זה לא סיבה לא להצביע כי אז יהיה יותר גרוע"
מרן רה"י הגרי"ג אדלשטיין בכנס יהדות התורה במעונו | צילום: שוקי לרר

מרנן ורבנן גדולי ישראל פותחים את קמפיין הבחירות של יהדות התורה הערב לראשונה: כנס בחירות ראשון במעונו של נשיא מועצת גדולי התורה מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א. בהשתתפות ראשי עולם התשובה וראשי ארגוני הקירוב, למען רשימת יהדות התורה שסימנה ג'. במעמד נשאו דברים מרנן הגרב"מ אזרחי והגרמ"ה הירש ועוד.

מרן ראש הישיבה עורר על חובת המערכה הקדושה בהצבעה לרשימת יהדות התורה שסימנה ג': "יש הסתה גדולה מאוד נגד הציבור החרדי רוצים לגזור גזרות על החינוך על השבת על התורה, גזירות שמד ממש".

הרב אדלשטיין המשיך כי "יש תעמולה גדולה בתקשורת, זה סכנה גדולה, ההסתה משפיעה, החילונים מושפעים מההסתה, זה סכנה גדולה בשבילינו אם הם יכניסו הרבה נציגים לכנסת, לכן העצה המעשית היא להכניס כמה שיותר נציגים משלנו לכנסת שיהיה כמה שפחות מהמסיתים, זה העצה היחידה אחרת זה דבר מאוד מסוכן".

כאן הצהיר נשיא המועצת כי "כל אחד בחוג שלו ישפיע שיצביעו בבחירות לג'. אלו שיש להם טענות ודרישות שהם לא מקבלים את מה שמגיע להם, זה חשבונות אישיים, זה לא סיבה לא להצביע כי אז יהיה יותר גרוע. לכן חובה להצביע ג יהדות התורה והשבת ולהשפיע כמה שיותר. חוץ מזה שזה קידוש השם כל אחד שמצביע ג מכריז שמשה אמת ותורתו אמת".

1 מרן רה"י הגרי"ג אדלשטיין בכנס יהדות התורה במעונו
צילום: שוקי לרר
2 מרן רה"י הגרי"ג אדלשטיין בכנס יהדות התורה במעונו
צילום: שוקי לרר
3 מרן רה"י הגרי"ג אדלשטיין בכנס יהדות התורה במעונו
צילום: שוקי לרר
4 מרן רה"י הגרי"ג אדלשטיין בכנס יהדות התורה במעונו
צילום: שוקי לרר
5 מרן רה"י הגרי"ג אדלשטיין בכנס יהדות התורה במעונו
צילום: שוקי לרר
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים