שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ריבלין ברך את הנשיא הנבחר הרצוג
הנשיא היוצא
נשיא המדינה להרצוג: "אין לי ספק שתעשה עבודה מצוינת ואני גאה להעביר אליך את השרביט". לפרץ: "תודה שיצאת לדרך הזו. על ההקרבה שלך"
נשיא המדינה משוחח טלפונית עם הנשיא הנבחר | צילום: דוברות בית הנשיא

עם קבלת תוצאות הצבעות חברי הכנסת, נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ברך היום, יום רביעי, כ"ב בסיוון, 2 ביוני, את הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג. הנשיא שוחח עם הרצוג גם טלפונית ואף התקשר אל המועמדת לנשיאות מרים פרץ להודות לה על הדרך.

"ברכות חמות שלוחות לך, יקירי, אדוני הנשיא!" אמר הנשיא. "אני יכול לומר לך באחריות שהתפקיד שאתה עתיד למלא אינו דומה לאף אחד מהתפקידים שמילאת עד כה. למערכת היהודית והדמוקרטית שהקמנו כאן, שהקימו הורינו בארץ אבותינו, יש גוף ונשמה. אם הכנסת היא בית של ויכוח, כפי שבהחלט ראינו בתקופה האחרונה, הרי שבית הנשיא הוא בית של הידברות, ושל שותפות וממלכתיות"

"בית הנשיא הוא הנשמה היתרה של הדמוקרטיה. הוא בית העם, של כל העם בישראל, דלתו פתוחה, ואזנו כרויה לכל השותפות והשותפים לבניינו של הבית שלנו, למכאובים ולמצוקות של כל בני הבית שלנו, כמו גם לסוגיות היסוד שמעסיקות את החברה הישראלית כולה. התואר "האזרח מספר אחת", והעמידה על משמר הממלכתיות הישראלית, במיוחד בעת הזאת, כרוכים באחריות כבדה. אין לי ספק שתעשה עבודה מצוינת, ואני גאה להעביר אליך את השרביט, בעוד כחודש ימים".

למרים פרץ אמר הנשיא: ״מרים אהובה, את מחזיקה בחתיכה מהלב שלי, מהלב של כולנו. אני רוצה לומר לך תודה שיצאת לדרך הזו. על ההקרבה שלך. על הדרך המיוחדת שבה בחרת במירוץ הזה, על השפה שלימדת אותנו – שפת הלב. אני יודע שמדינת ישראל תמשיך להתברך בך וביכולת המופלאה שלך".

"תחי מדינת ישראל! יחי נשיא מדינת ישראל! יחי יחי יחי!" חתם הנשיא.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים