שיתוף
תגובות
כלכלה » קריירה » רמי לוי חשף למה ביקש להעלות את שכרו ב-50%
מגיב לסערה
איך קורה ש-"אביר הצרכנים" מעלה שכר דירה, מתאם מחירים ומעלה לעצמו את השכר? איש העסקים ביקש להגיב לסערה סביב בקשתו להעלאת שכרו באופן דרמטי
איש העסקים רמי לוי | צילום: ויקיפדיה

בצל חקירת רשות התחרות על תיאום להעלאת מחירים: אסיפת בעלי המניות של רשת 'רמי לוי' שיווק השקמה, עוררה סערה בתקופה האחרונה בעקבות שני נושאים שהיו על סדר יומה, לאשר הסכם מסגרת חדש לשכירת נכסים פרטיים שלו, והעלאת שכרו של המנכ"ל – רמי לוי עצמו, כעת רמי לוי חושף מדוע ביקש להעלות את שכרו.

כזכור, לפני כשבוע פורסם ב'בחזית' כי איש העסקים רמי לוי מנכ"ל רשת 'שיווק השקמה' רמי לוי חוטף ביקורות נוקבות, לאור תנאי השכר שהוא משלם לעובדיו ועובדותיו ברחבי הארץ לעומת הרווחיות הגבוהה שהוא עצמו נהנה ממנה מדי חודש.

תנועת 'מינימום 40', שבעבר הניעה שורה של חברי כנסת לדחוף להעלאת שכר המינימום, יוצאת נגד מנכ"ל 'שיווק השקמה' רמי לוי, ותוקפת אותו על תנאי השכר של העובדים.

התנועה טענה אז: "אתם חייבים לשתף את הסיפור הזה. קשה להאמין עד כמה זה הזוי, רמי לוי, המנכ"ל והבעלים של רשת המרכולים הגדולה, מקבל משכורת של 3.59 מיליון שקל, בזמן שלכמעט כל העובדות שלו – הוא משלם רק 29.12 שקל לשעה, שלחודש זה יוצא בדיוק שכר המינימום – 5,300 שקל".

"רוצים להבין עד כמה הפער הזה מטורף? רמי לוי מקבל 299,166 שקל בחודש, והקופאית אצלו בסניף מקבלת 5,300 שקל בחודש. רמי לוי מקבל 1,644 שקל על כל שעת עבודה שלו, הקופאית – רק 29 שקל על כל שעת עבודה. וזה, צריך לדעת, עוד לפני שרמי לוי מושך רווחים כבעלים של הרשת (עוד עשרות מיליונים בשנה)".

אך כאמור, בתחילת השבוע הנוכחי, באספת בעלי המניות של החברה ביקש רמי לוי תוספת של 50% ולהעלות את השכר החודשי ל-135 אלף שקל. זאת כמובן לפני הבונוס השנתי שיכול להגיע גם ל…סכום של 3.6 מיליון שקל בשנה שצפוי לעלות גם הוא ל-4 מיליון שקל.

איש העסקים רמי לוי ביקש להתייחס לשני הנושאים שעוררו סערה במהלך כנס לשכת שמאי המקרקעין המתקיים באילת, והשיב לשאלה: איך קורה ש-"אביר הצרכנים" מעלה שכר דירה, מתאם מחירים ומעלה לעצמו את השכר?

בנושא תיאום המחירים, הפרשה בה נחקר ברשות התחרות, אמר לוי כי הוא לא יכול להשיב על כך. על העלאת שכר הדירה: "לא העליתי אלא שיניתי את המסגרת החוזית", ומה ענה רמי לוי על העלאת שכרו? "זה שטויות במיץ, אני שיניתי את רכיב השכר שלי מבונוס לשכר קבוע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים