שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "רמת הגולן הייתה ותישאר חלק מישראל"
נתניהו מגיב
ראש הממשלה נגד דברי מזכיר המדינה: "רמת הגולן הייתה ותישאר חלק ממדינת ישראל. עם הסדר, בלי הסדר, אנחנו לא יורדים מהגולן, הוא יישאר חלק ריבוני של מדינת ישראל"
ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית שמש | צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר במהלך במרפאת כללית בזרזיר כי "רמת הגולן הייתה ותישאר חלק ממדינת ישראל. עם הסדר, בלי הסדר, אנחנו לא יורדים מהגולן, הוא יישאר חלק ריבוני של מדינת ישראל". זאת בתגובה להסתייגותו של מזכיר המדינה האמריקאי טוני בלינקן מהכרת ממשל טראמפ בריבונות ישראל במקום.

יו״ר תקווה חדשה גדעון סער אמר הבוקר כי "ביוזמתו של ראש הממשלה מנחם בגין ז״ל החילה הכנסת את החוק הישראלי על רמת-הגולן לפני 40 שנה. הגולן יהיה תמיד חלק בלתי נפרד מישראל. ממשלה בראשותי תחזק ותגדיל את ההתיישבות שלנו ברמת הגולן".

מימינה נמסר כי "רמת הגולן היא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. מה שיקבע את עתיד ארצנו הן פעולות ישראל, ולא מילים. ממשלת ישראל בראשות נפתלי בנט תפעל לחיזוק אחיזתנו ברמת הגולן, בשומרון, בבקעה וביהודה ובשאר חלקי הארץ".

הציונות הדתית על דברי שר החוץ האמריקאי בענין מעמד רמת הגולן: "מי שחושב שאפשר לשים את הערכים בצד גם במחיר הקמת ממשלת שמאל ימצא את עצמו נאבק לא רק בהכרה ברמת הגולן אלא גם בפינוי יישובים. רק בחירה בציונות הדתית תבטיח שתקום פה ממשלת ימין אמיתית שתדאג שערכי הציונות הדתית בחינוך, ברווחה, בזהות היהודית, במשפט ובהתיישבות לא יונחו בצד לרגע אחד".

יו"ר עוצמה יהודית והמועמד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, בתגובה לדבריו של שר החוץ האמריקני הלילה: "כמו תמיד, לא משנה מה יאמרו הגויים, אלא מה יעשו היהודים. מוטב לו לשר החוץ האמריקני שיעסוק בענייני הפנים בארצות הברית ולא ינסה לערער על ריבונות עם ישראל בארצו – שלא ניתנת לשום שינוי, גם אם גורם בכיר בממשל ביידן רוצה בכך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים