שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » רקטה התפוצצה בשטח פתוח ליד באר שבע
בזמן ביקור נתניהו
בעוד שנתניהו נכח בבאר שבע, רקטה נורתה מרצועת עזה לעבר שטח פתוח בסמוך לעיר. שר הביטחון בני גנץ ערך התייעצות ביטחונית, סער תקף: "פלא שחמאס עושה מאיתנו צחוק?"
ראש הממשלה נתניהו בטיילת בבת ים | צילום: הליכוד
שיגור הרקטה |
צילום: דדי פולד

רקטת גראד ששוגרה מרצועת עזה נפלה הערב (שלישי) בשטח פתוח סמוך לבאר שבע. צה"ל הודיע כי זוהה שיגור בודד וכתוצאה מכך הופעלה התרעה בשטח פתוח בלבד. אין נפגעים, אך מדובר באירוע חריג שעות ספורות לפני סגירת הקלפיות.

הרקטה נורתה במהלך ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבאר שבע. בעקבות נפילת הרקטה נתניהו ביטל סיור מתוכנן בקלפי וקיצר את ביקורו בבאר שבע. מלשכת גנץ נמסר כי בעקבות ירי הרקטה על הדרום, עצר שר הבטחון גנץ את ההמרצות הטלפוניות שקיים במטה המפלגה וערך התייעצות ביטחונית.

גנץ בהתייעצות ביטחונית

יו״ר תקווה חדשה על התפוצצות הרקטה סמוך לבאר שבע: ״במערכת הבחירות של 2009 הבטיח נתניהו למוטט את שלטון החמאס בעזה. עכשיו הוא נתן לחמאס חיסונים אפילו בלי לעמוד על אות חיים מהאזרחים שלנו המוחזקים באופן בלתי חוקי בשבי בעזה ומבלי לקבל גופות חללינו שנפלו ב״צוק איתן״. פלא שהם עושים ממנו ומאיתנו צחוק?"

יו"ר ימינה נפתלי בנט בתגובה לירי הרקטה מעזה: "ביבי חלש מול חמאס. הלוואי שנתניהו היה נלחם בחמאס כמו שהוא נלחם בי. חמאס צוחק על חולשת נתניהו. ירו רקטת גראד ליד באר שבע בזמן שביבי ביקר שם. ביבי כנוע לחמאס. ביבי כנוע לכנופיות הבדואים בנגב. ביבי כנוע למערכת המשפט".

הפעם האחרונה שבה התפוצצה רקטה שנורתה מרצועת עזה בישראל הייתה לפני חודשיים. רקטה ששוגרה מצפון הרצועה התפוצצה בשטח פתוח בצד הישראלי של הגבול, בתחום המועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים אז ולא נגרם נזק. בעקבות הירי תקפו טנקים של צה"ל עמדות חמאס בעזה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים