שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רשימת הישובים שיחזרו ממחר ללימודים
הרמזור המעודכן
מפת הרמזור תתעדכן פעמיים בשבוע, בימים ראשון ורביעי. על פי הרשימה המעודכנת, בין הערים הכתומות שיחזרו ללמוד נמצאות רחובות, נהריה ורמת גן
תגיות:

מהיום (ראשון) משרד הבריאות יעדכן את רשימת הערים בתוכנית הרמזור פעמיים בשבוע במקום פעם אחת, כדי לזרז את חידוש הלימודים בערים שהפכו לצהובות או לירוקות. המשרד נענה ללחצים מצד ראשי הרשויות והודיע שבימים ראשון ורביעי המפה תעודכן.

נזכיר כי הערים הכתומות שציון הרמזור שלהן לא עולה על 6.5, וששיעור ההתחסנות בהן הוא מעל 70% בקרב בני 50 ומעלה מעל שבוע מאז קבלת המנה השנייה, יכולות לפתוח את מערכת החינוך ביישוב. בין הערים הכתומות ניתן למצוא את רחובות, נתניה, נהריה, דימונה, מגדל העמק, אילת, טמרה, יקנעם עילית ומעלה אדומים.

בנוסף, גם בחלק מהשכונות בערים הגדולות ניתן יהיה לחזור ללימודים רגילים בגנים ובכיתות הנמוכות על בסיס אותה הגדרה. בתל אביב מדובר ברובע 9 צפון (שכונות יד אליהו, תל חיים, נחלת יצחק, רמת ישראל וביצרון) וברובע 1 מערב (רמת אביב החדשה, תוכנית ל' והשכונות הסמוכות). בנתניה יתקיימו לימודים בשכונות רצועת החוף (צפון ודרום), באשדוד בשכונות י'-י"ג, בפתח תקווה באזורים 2 ו-7, בראשון לציון באזורים מערב, קריות, ראשונים ורמז-כצנלסון, ובבאר שבע – ברמות ובשכונה ו'.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים