שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » שוטרים פרצו ליציע והשתמשו באלימות פיזית
מקומם
במשטרה מעדכנים כי בהמשך לאירוע שהתרחש אמש במשחק הכדורגל באיצטדיון סמי עופר בחיפה, מינה המפכ"ל יעקב שבתאי את ר' אג"מ, ניצב סיגל בר צבי, לתחקר את האירוע
אצטדיון כדור רגל סמי עופר בחיפה | צילום: StockStudio Aerials, שאטרסטוק

בתיעוד מקומם שהופץ ביממה האחרונה ברשתות נראים עשרות שוטרים פורצים ליציע באצטדיון סמי עופר בחיפה ומשתמשים באלימות פיזית וללא אבחנה כלפי אזרחים שהשתתפו במשחק כדורגל שנערך במקום. לפני זמן קצר (שלישי) הודיעו במח"ש כי יפתחו בבדיקת האירוע.

המשטרה מסרה כי "בסיום המשחק, החלו האוהדים לעקור ממקומם עשרת כסאות אותם השליכו לעבר היציע של הקבוצה היריבה ומשהגיעו שוטרים על מנת לפזר את האוהדים, החלו האוהדים להשליך לעבר השוטרים ואנשי הצוות שעבדו במקום, כסאות, כוסות, בקבוקים וחפצים שונים ואף צינור כיבוי אש שעקרו ממקומו". 2 נעצרו ע"י המשטרה.

ח"כ עופר כסיף פנה ליו"ר הכנסת בבקשה לקיים דיון מהיר בנושא האלימות המשטרתית כלפי אוהדי ספורט אמש. כסיף: "האלימות המשטרתית הברוטלית אתמול בחיפה היא דוגמא נוספת לכך שהמשטרה הופכת את אצטדיוני הספורט למקום מסוכן עבור האוהדים. חייבים לשים גבול למשטרה".

בתוך כך, במשטרה מעדכנים כי בהמשך לאירוע שהתרחש אמש במשחק הכדורגל באיצטדיון סמי עופר בחיפה, מינה המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי את ר' אג"מ, ניצב סיגל בר צבי, לתחקר את האירוע ואת האירועים החריגים שהתרחשו במגרשי הספורט בשבועות האחרונים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים