שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "שומרים את הזכות לפעול נגד הגרעין האיראני"
לפיד בסיעה
שר החוץ בפתח ישיבת הסיעה: "אני קורא למפלגות האופוזיציה להתעשת. תהיו אופוזיציה לנו, לממשלה, אל תהיו אופוזיציה למדינת ישראל ולאזרחי ישראל"
תגיות:
יאיר לפיד | צילום: ערוץ כנסת

שר החוץ, יאיר לפיד, בפתח ישיבת סיעת יש עתיד: "לפני שלושה שבועות עוד הייתי ראש האופוזיציה. בכל התקופה שלי בתפקיד הזה היה לי עקרון אחד: להיות אופוזיציה לממשלה, לא להיות אופוזיציה למדינה. האופוזיציה החדשה הופכת להיות אופוזיציה למדינת ישראל. השבוע היא הפיצה שמועות זדוניות, כאילו מבטלים את ההכרה האמריקאית ברמת הגולן. זה שקר".

"היא טענה – טענה שיקרית וחסרת אחריות – שאני ויתרתי על חופש הפעולה של ישראל לפעול נגד תוכנית הגרעין של איראן. זה שקר מסוכן. אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לפעול נגד הגרעין האיראני בכל מקום ובכל זמן. רק אתמול הסברתי את זה למזכיר המדינה האמריקאי בזמן פגישתנו ברומא".

"עכשיו האופוזיציה מאיימת להצביע נגד חוק איחוד משפחות, שנועד להבטיח את הרוב היהודי בארץ ישראל. כשאנחנו היינו באופוזיציה, החוק הזה עלה. תמכנו בו. תמכנו בו כי זה מה שנכון לציונות ולמדינת ישראל. כמו שתמכנו בתקציבי הקורונה, כמו שתמכנו בישראל בעולם ושיתפנו פעולה במאבק נגד תוכנית הגרעין האיראנית".

"אני רוצה לשאול מכאן את האופוזיציה: את מי בדיוק אתם מענישים? למי אתם גורמים נזק? זה התפקיד שלכם כאופוזיציה? להיות מוכי שנאה? להזיק לציונות? להזיק לזהות היהודית של ישראל? ההתנהלות הזו לא באמת גורמת נזק לקואליציה. אם כבר, זה מחזק אותנו ומאחד אותנו. זה מזכיר לנו למה היה חשוב כל כך להקים את הממשלה החדשה".

"בזמן שהם מסתובבים מרעילים את האווירה וגורמים נזק, קבינט הקורונה, בהובלת ראש הממשלה נפתלי בנט, מטפל בהתפרצות הווריאנט החדש ובחיסון בני הנוער. משרד החינוך ומשרד הבריאות סגרו מתווה לבחינות הבגרות. שר האוצר ליברמן מטפל באחריות במתווה החל"ת, השרים מאיר כהן ומירב כהן נפגשו איתו כדי לוודא שהקשישים והחלשים לא נפגעים".

"ועדת החקירה לאסון הר מירון החלה לעבוד. משלחת של פיקוד העורף עם סיוע של משרד החוץ ומשרד הבטחון נסעה לסייע לנפגעי האסון במיאמי. שר התפוצות נחמן שי נמצא שם כדי לתמוך בקהילה היהודית.
אחרי הפגישות שלי עם מזכיר המדינה ושר החוץ של בחריין ברומא, משרד החוץ יפתח מחר, באירוע היסטורי, את השגרירות והקונסוליה הכללית שלנו באיחוד האמירויות. באנו לעבוד. אנחנו עובדים".

"אני קורא למפלגות האופוזיציה להתעשת. תהיו אופוזיציה לנו, לממשלה, אל תהיו אופוזיציה למדינת ישראל ולאזרחי ישראל", דברי לפיד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים