שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » שיא של מעל 300 אלף נדבקים ביממה
התחלואה בהודו
המספר מציב את הודו במקום הראשון בהשוואה לעולם. יותר מ־2,000 איש מתים בכל יום. אחת הבעיות החמורות במדינה, זה המחסור בחמצן
תגיות: ,

הרשויות בהודו עדכנו כי 346,780 בני אדם נדבקו בקורונה ביממה האחרונה. המספר מציב את הודו במקום הראשון בהשוואה לעולם במספר הנדבקים מפרוץ הנגיף, זה היום השלישי ברציפות. כמו"כ דיווחו הרשויות על 2,624 מתים מהנגיף ביממה האחרונה. יותר מ־16 מיליון הודים נדבקו בנגיף מאז תחילת המגיפה.

נשיא ההתאחדות הרפואית של הודו אמר: "כמעט כל מיטות בתי החולים שלנו מלאות. אבל אני עדיין מאמין שהתשתיות שלנו מספיק טובות כדי לטפל בחולים כראוי". לאחר שבמספר מחוזים החלו הרשויות לסגור את הגבולות ולהכריז על סגר חלקי, הוא אומר: "זה לא מספיק. אנחנו צריכים סגר מלא, למשך לפחות שבועיים, אשר יאפשר לבתי החולים ולאנשי הרפואה להתאושש כדי להתמודד עם המשבר הזה".

בשבוע שעבר שברה הודו את השיא העולמי במספר המקרים היומי. יותר מ־2,000 איש מתים בכל יום, וזה רק אם סופרים את המקרים המקוטלגים ככאלה שנגרמו מהקורונה. בשל מחסור בזמן, חלק ממקרי המוות אינם נבדקים.

בהודו מדווחים על מראות קשים: מחוץ לבתי חולים בערים הגדולות משתרכים תורים של מאות חולי קורונה. עובדי המשרפות בדלהי אומרים שהם לא עומדים בעומס, וביקשו ממשפחות שאיבדו את יקיריהן להמתין לשריפת הגופות. אחת הבעיות החמורות במדינה, זה המחסור בחמצן, בנוסף השבוע פקד את הודו אסון כשחמצן דלף במשך חצי שעה ממכל שבעזרתו הונשמו חולי קורונה בבית חולים, כ-20 חולים נחנקו למוות.

בתוך כך, בעקבות מצב התחלואה העגום בהודו, משרד הבריאות הישראלי פרסם השבוע אזהרת מסע להודו ולמדינות נוספות: אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, מקסיקו וטורקיה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים