שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » שירות חדש שיסייע לעומדים לפני הליך רפואי
פורץ דרך
מדובר בשירות פורץ דרך בו יקבל המועמד לניתוח עזרה כוללת ותמיכה, במטופל ובני משפחתו, לרבות טיפולים טבעיים מרגיעים כדוגמת דיקור שיאצו וכו'
כסא גלגלים, נכה | צילום: VGstockstudio, שאטרסטוק

חברת מנורה מבטחים משיקה בימים אלו שירות פורץ דרך בחוויית שירותי הבריאות בישראל וזאת בשיתוף פעולה עם א.ר.ם, המרכז הרב תחומי לא.א.ג. מבוטחי החברה יזכו ליהנות מהטבה ייחודית אשר מאפשרת  קבלת ליווי צמוד של מטפלת לפני, במהלך ואחרי ניתוחים מורכבים. השירות החדש יספק ליווי ותמיכה הכולל בתוכו כלים להתמודדות עם לחץ וכאב בשיטות ריפוי טבעיות, לרבות דיקור שיאצו ועוד, תיווך בין המנותח ובני משפחתו לצוות הרפואי וכן ליווי בחזרה לשגרה לאחר הניתוח.

ההטבה תינתן למבוטחים המחזיקים בכיסוי לניתוחים בישראל ועוברים ניתוח גדול במגוון רחב של תחומים: עמוד שדרה, בריאטריה, נוירוכירורגיה, ניתוחי לב (למעט צינתורים) וניתוחים אונקולוגים. השירות יינתן בהשתתפות עצמית של 250 ₪ בלבד.

יעל פליישר, מנהלת תחום תביעות במנורה מבטחים ביטוח בע"מ: "אנו גאים להיות החלוצים בענף הביטוח שמשיקים שירות חדשני בתחום הבריאות בישראל. קבוצת מנורה חרטה על דגלה את ערך החדשנות וקידום ענף הביטוח בישראל תוך הבנה עמוקה של צרכי המבוטחים.  מטרת השירות החדש להקל משמעותית על המטופלים במהלך ניתוחים מורכבים, להעניק להם תמיכה וקשר עם הצוות הרפואי  ולעזור להם מבחינה ריגשית ופיזית גם לאחר הניתוח".

נעה מנלה, מנכ"ל א.ר.ם: "השירות החדש נולד כתוצאה מצורך שעלה מהשטח, חלק מהמועמדים לניתוח חשים מתח וחרדה וזקוקים לעזרה כדי לעבור את חווית הניתוח "בשלום". השירות החדשני עוצב וגובש על ידי גב' עירית וולף גודמן, אשר מובילה את פעילות הרפואה המשלימה – אינטגרטיבית בא.ר.ם ומנכיחה את התפיסה ההוליסטית ביום יום שלנו – תזכורת לטפל לא רק בגוף אלא גם בנפש וברוח, על מנת להיות בריאים".  

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים