שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » 3 מטוסים ייצאו מחר לסייע במוקדי השריפות ביוון
רה"מ אישר
רה"מ בנט חיזק את ראש הממשלה מיטסוטאקיס, ואמר כי ממשלת ישראל תמשיך לסייע ככל שניתן בהתמודדות עם שריפות הענק ותעמוד לרשותו של העם היווני ככל שיידרש
מטוסי כיבוי | צילום: אריאל קדם, רשות הטבע והגנים

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח היום (שני), עם ראש ממשלת יוון, קיריאקוס מיטסוטאקיס. ראש הממשלה עדכן את ראש ממשלת יוון, כי אישר את יציאתם של שני מטוסי כיבוי לסייע בכיבוי השריפות ביוון. בנוסף, ייצא מטוס תובלה מטעם חיל האוויר עם ציוד למשלחת ולצוות. סיוע זה מתווסף למשלחת הסיוע שיצאה למוקדי השריפות ביוון ביום שישי האחרון, המונה 15 לוחמי אש ישראלים.

רה"מ בנט חיזק את ראש הממשלה מיטסוטאקיס, ואמר כי ממשלת ישראל תמשיך לסייע ככל שניתן בהתמודדות עם שריפות הענק ותעמוד לרשותו של העם היווני ככל שיידרש. רה"מ הוסיף, כי אזרחי ישראל כולם מייחלים לימים שקטים וטובים יותר ביוון.

הסיוע, בהיקף של כ-3.5 מיליון ש"ח, גובש בשיתוף פעולה בין משרד רה"מ ומשרדי האוצר, הביטחון, החוץ וביטחון הפנים.

ראש ממשלת יוון הודה לרה"מ בנט על שיתוף הפעולה ועל הנכונות לסייע לפתרון המשבר. השניים סיכמו לעמוד בקשר רציף ולהמשיך את שיתופי הפעולה בין המדינות.

כזכור, לפני מספר ימים שר הביטחון גנץ שוחח עם מקבילו היווני, ניקולס פנגיוטופולוס. שר ההגנה היווני עדכן את גנץ כי בימים האחרונים פרצו ביוון 80 שריפות, והודה לגנץ על הצעת הסיוע של ישראל. גנץ סיכם עם מקבילו כי ככל שיידרש סיוע נוסף, בדגש על סיוע אווירי או בנושא חילוץ והצלה משרד הביטחון יעמוד לרשותו.

בתוך כך, הנשיא יצחק הרצוג שוחח עם נשיאת יוון, קתרינה סקלארופולו, על רקע שריפות הענק ברחבי יוון. "הבעתי הזדהות עמוקה עם כאבו של העם היווני בשל הטרגדיה הזו. הדגשתי בפניה את כוונת מדינת ישראל לסייע בהמשך לשיחתו של שר הביטחון עם מקבילו היווני", מסר הרצוג.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים