שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » שמעון בן ה-15 טבע למוות בנחל פרת
הלם ב'שובו בנים'
בקהילת 'שובו בנים' התקבלה הבשורה המרה על הטרגדיה הנוראה שקרתה היום כשהבחור החשוב שמעון הלר ז"ל, טבע למוות במהלך טיול משפחתי בנחל פרת
נר משמה | צילום: Gita Kulinitch Studio, שאטרסטוק

ברוך דיין האמת: בקהילת 'שובו בנים' התקבלה הבשורה המרה על הטרגדיה הנוראה שקרתה היום (שני) כשהבחור החשוב שמעון הלר ז"ל, טבע למוות במהלך טיול משפחתי בנחל פרת.

הנער ז"ל הוא בן 15, בן לאחת המשפחות החשובות בקהילת ברסלב. מכרים וחברים של המשפחה מתקשים לעכל את הידיעה הקשה, ומספרים על נער עדין נפש עם לב טוב, שתמיד היה עם חיוך, מוקף בחברים ומשופע באהבת ישראל ועזרה למבוגרים בקהילה.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 09:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על טביעה בנחל פרת. ובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי, מבצעים פעולות החייאה ומפנים במסוק צבאי לבי"ח הדסה עין כרם נער בן 15 תוך המשך ביצוע פעולות החייאה.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי "אל יחידת הטראומה פונה במסוק, תוך כדי החייאה מלאה, נער בן 15 אשר טבע בנחל פרת. מאמצי החייאה אינטנסיביים נמשכו אף ביחידת הטראומה על ידי צוותי הדסה, אך הם נאלצו לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה".

אילון לובינר חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "בסיוע אזרחים נוספים משיתי אותו מהמים והתחלתי בביצוע החייאה. לאחר מכן הצטרפו אלי צוותי יחידת חילוץ מגילות והמשכנו בביצוע פעולות החייאה ממושכות בזירת האירוע. לאחר מכן הוא פונה במסוק של יחידת 669 תוך כדי החייאה לבית החולים במצב אנוש".

חובש רפואת חירום במד"א אילון לובינר, סיפר: "הגענו אל הנחל, נכנסנו למים וסרקנו אחר הנער במשך מספר דקות. לאחר שאיתרנו אותו, משינו אותו מהמים כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר ששהה דקות ארוכות מתחת למים. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן שוקים חשמליים והוא פונה במסוק צבאי לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים