שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » שני חולים קשים בקורונה החלימו מהנגיף
לראשונה בישראל:
המרכז הרפואי איכילוב הודיע הבוקר על שיפור במצבו של יהודה דרור, שהיה מאושפז במצב קשה. דינה דנין, גם היא חולת קורונה שמצבה הוגדר קשה והחלימה מהנגיף לאחר שלושה שבועות – שוחררה לביתה
תגיות:
מדען בוחן צילום תלת מימד של נגיף הקורונה | צילום: sp3n, שאטרסטוק

לצד הבשורות הרעות על למעלה מארבעים מתים עד כה בישראל מנגיף הקורונה, ישנן גם טובות. המרכז הרפואי איכילוב הודיע הבוקר על שיפור במצבו של יהודה דרור, שהיה מאושפז במצב קשה, לאחר שהחלים מנגיף הקורונה. דרור, עובד נתב"ג, הוא החולה שתחילה מקור הדבקתו לא היה ידוע, ואשתו סיפרה כי במד"א סירבו לבדוק אותו לנגיף, ולבסוף מצבו הידרדר והפך לקשה. אשתו עדיין מאושפזת במצב קשה.

"יהודה כבר נושם עצמונית, מתקשר עם הסביבה ובימים הקרובים הוא יהיה החולה הראשון שיתקבל ליחידה לשיקום נשימתי לחולי קורונה", נמסר הבוקר מהמרכז הרפואי איכילוב. בפוסט שפרסמה אשתו ברשת החברתית נכתב, כי "כבר עשרה ימים שליהודה יש חום, ולי חמישה ימים. התחננו בפני מד"א שיבואו לקחת דגימה. אמרנו להם שהוא עובד רשות שדות התעופה, שהתחושות של יהודה בעיקר לא נורמטיביות, שיש לו דלקת ריאות. הם לא הסכימו. גם בקופת החולים זלזלו במה שאמרנו וגם במיון".

במקביל, הודיע המרכז הרפואי קפלן על שיחרורה של דינה דנין, גם היא חולת קורונה שמצבה הוגדר קשה ונחלימה מהנגיף לאחר שלושה שבועות. דנין בת ה-63, תושבת רחובות, אמא לארבעה ילדים ו-8 נכדים, הגיעה למרכז הרפואי קפלן לפני 21 ימים ואושפזה לאחר שחשה ברע, נמצאה חיובית לויירוס הקורונה.

לדברי ד"ר קישינבסקי, מנהלת היחידה לטיפול נמרץ בקפלן, "דינה היא החולה הראשונה שהגיעה אלינו עם קורונה חיובית. היא היתה בחדר בידוד תת לחץ במשך 14 ימים שבו עברה טיפול אינטנסיבי רפואי וסיעודי מקצועי בחולה מורכב תוך אי ודאות. הטיפול השתנה והותאם למצב הנדרש. התייעצנו כל הזמן ברמה ארצית ובינ"ל אפילו עם מומחים מסין, ארה"ב ואירופה כדי לאסוף מידע עדכני מניסיון של אחרים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים