שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שנת הלימודים תיפתח? "תהיה הערכה מחודשת"
נחשף בועדת החוקה
גנס עדכנה כי נכון להיום ישנם 700 חולים קשה בבתי החולים ועוד 100 באשפוז ביתי, 10,300 מאומתים חדשים ו-73% מחוסנים בגילאי 18-16 ו-45% בגילאי 16-12
יו"ר ועדת הכנסת חבר הכנסת איתן גינזבורג | צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

פתיחת שנת הלימודים ממשיכה להישאר בסימן שאלה לאחר שראש מטה בריאות הציבור, אילנה גנס, השתתפה היום (ה') בדיון של וועדת החוקה בכנסת, ואמרה במהלך הדיון, כי "בימים הקרובים תהיה הערכה מחודשת לגבי פתיחת שנת הלימודים. אנחנו רוצים לפתוח את השנה כסדרה עם כל האמצעים שיבטיחו עד כמה שניתן מניעת הגעה של ילדים חולים. יש סקטורים הממשיכים ללמוד בתקופה הזו בכל מקרה, כמו האוכלוסייה הערבית".

"כיום 73% בקרב בני 16 עד 18 ו-45% בקרב בני 12 עד 16 ואנחנו מקווים שהמצב יהיה יותר טוב. ראינו לאורך שנת הלימודים האחרונה את הנזקים באי חזרת ילדים לבתי הספר", הוסיפה.

דבריה של ראש מטה בריאות הציבור הגיעו בעקבות דבריו של מ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ איתן גינזבורג, שאמר כי "פתיחת שנת הלימודים תביא בהכרח להדבקות וזה פוגע באסטרטגיה של משרד הבריאות לקניית זמן.  אם הייתם פותחים באוקטובר את שנה"ל הייתם במצב הרבה יותר טוב. כרגע זה סותר את הרצון להגיע לכמה שיותר מחוסנים".

בהמשך עדכנה כי נכון להיום ישנם 700 חולים קשה בבתי החולים ועוד 100 באשפוז ביתי, 10,300 מאומתים חדשים ו-73% מחוסנים בגילאי 18-16 ו-45% בגילאי 16-12.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים