שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ש"ס: "הביטחון בגבול נשמר בזכות החקלאות"
בהפגנת החקלאים
ח"כ יעקב מרגי אמר בהפגנה ליד גדר המערכת: "אין שום ערך לשמירה על גדר המערכת אם מחסלים את המשקים כאן"
סיעת ש"ס בהפגנת החקלאים | צילום: באדיבות המצלם

סיעת ש"ס בראשות ח"כ אריה דרעי הגיעה הבוקר (שלישי) להפגנת החקלאים הגדולה שהתקיימה בישוב אביבים שבצפון על גדר המערכת. השתתפו הח"כים: יעקב מרגי, מיכאל מלכיאלי, חיים ביטון, ינון אזולאי, אוריאל בוסו, השר לשעבר יצחק וקנין וחכ"ל דני סיידה.

יו"ר ש"ס ח"כ דרעי אמר בהפגנה: "באנו לכאן מירושלים, כל חברי הכנסת שלנו, כדי למחות ולהזדהות איתכם. ש"ס מלווה את החקלאות בישובי הצפון כבר עשרות שנים. כל מי שיודע מה שקורה בקו העימות יודע שהגבולות נשמרים בזכות היישובים הללו. אם החקלאות תיפגע המדינה תצטרך להציב פה גדודים כדי לשמור על הגבולות.

"זו ממשלה מנותקת שמייצגת את אנשי תל אביב. נעדרת חמלה. אנחנו איתכם גיבורי החיל. חיזקו ואימצו. המשימה שלנו היא הפלת הממשלה והקמת ממשלה עם לב שתוכל לייצג את הפריפריה. וגם באופוזיציה נעשה הכל כדי לטרפד ולהפיל את הרפורמה הזו. העברנו החלטה בין כל סיעות האופוזיציה שכולם מחוייבים להיאבק נגד רפורמה הזו. וגם אם חלילה לא נצליח בכך, אני מבטיח לכם שהממשלה החדשה שנקים נפעל מיד לבטל את הרפורמה הזו", אמר דרעי.

יו"ר ועדת הכלכלה לשעבר ח"כ יעקב מרגי אמר בהפגנה ליד גדר המערכת: "אין שום ערך לשמירה על גדר המערכת אם מחסלים את המשקים כאן. היישובים שעל הגדר הם אלו מחזיקים ושומרים על הגבולות".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים