שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "שס תמליץ על נתניהו; נפעל לממשלה ימנית"
דרעי מצהיר
בהודעתו הוסיף השר דרעי כי "שס קוראת לכל מפלגות הימין, בעיקר לימינה ולתקווה חדשה, להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין מלא בראשות נתניהו"
תגיות:
אריה דרעי | צילום: עדי כהן צדק

יו״ר שס השר אריה דרעי אמר היום (שני) כי "שס תמליץ על בנימין נתניהו כראש הממשלה כפי שהתחייבה במערכת הבחירות. שס תפעל להקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו שתשמור על הזהות היהודית של המדינה ותפעל למען השכבות החלשות".

בהודעתו הוסיף השר דרעי כי "שס קוראת לכל מפלגות הימין, בעיקר לימינה ולתקווה חדשה, להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין מלא בראשות בנימין נתניהו".

באירוע סיום יום הבחירות עדכן דרעי כי "סיימתי שיחה ארוכה עם ראש הממשלה, וסיכמנו עוד הלילה שאנחנו שואפים להקים ממשלה במהירות, ממשלה יהודית-לאומית ששומרת על הצביון היהודי של מדינת ישראל".

"אני אומר לחבריי ראשי המפלגות – הרב משה גפני, הרב יעקב ליצמן, נפתלי בנט, בצלאל סמוטריץ' – אין לנו ממשלה אחרת, אין קואליציה אחרת. אני מציע שאת כל מה שאנחנו רוצים ושואפים – נרכיב ממשלה ואז בארבע שנים ניישם וכל אחד יגשים את החזון שלו. צריך להקים ממשלה בהקדם, לא הזמן למשא ומתן ארוך, העם מצפה שנתיים לממשלה יציבה שתחזיק מעמד ארבע שנים בעזרת השם".

במהלך נאומו פנה דרעי לראשי מפלגות הימין, וקרא להם: "להתגבר על כל השיקולים האישיים, על כל הפגיעות – העם רוצה ממשלה יהודית-מסורתית מהר מאוד. אין לנו ממשלה אחרת. אני מציע שנרכיב ממשלה, זה לא הזמן למו"מ ארוך". עוד אמר: "העם מצפה לממשלה יציבה שתחזיק ארבע שנים. גוש הימין הגיע ליעד שהוא רצה להגיע אליו, יש לנו 61 מנדטים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים