שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ההקלטות חשפו מה שקד חושבת על לפיד וגנץ
יורה בנגמ"ש
לטענת שקד כפי שהיא נשמעת בהקלטות היא מאשימה את גנץ בתוכניות לפרק את הממשלה, בכך מנסה שקד להסיר ממנה את החשד לפירוק הממשלה: "גנץ יפרק את העסק"
נפתלי בנט, יאיר לפיד ובני גנץ | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

לאחר שהגיע לסיומו המשבר בין סגן השר קארה לימינה, כעת תורה של השרה שקד לעורר משברים ולגרום למתיחות בין חברי הקואליציה. בהקלטות שחשף הערב העיתונאי עמית סגל בחדשות 12 נשמעת שקד אומרת את דעתה מבלי לחסוך בביקורת על השרים לפיד וגנץ.

לטענת שקד כפי שהיא נשמעת בהקלטות היא מאשימה את גנץ בתוכניות לפרק את הממשלה, בכך מנסה שקד להסיר ממנה את החשד לפירוק הממשלה: "גנץ יפרק את העסק. הוא בכלל לא ראש ממשלה. תאמין לי, גנץ יותר גרוע מלפיד. עוד יותר גרוע, אני לא יודעת".

על ראש הממשלה החליפי יש לשרה שקד המון מה לומר: "הוא שטחי. הוא איש טוב, אכפת לו מאוד מהמדינה, הוא חכם, הוא פשוט שטחי, הוא אדם שטחי".

"לפיד כל שבוע עושה פיגוע ונפתלי מחלץ, כל שבוע. ואף אחד לא יודע. אין מה להשוות. נפתלי לא סתם נהיה ראש ממשלה. הוא הכי רציני ביי פאר מכולם. לפיד אין לו כוח. אבל ללפיד יש מילה, שתדע. יאיר זה ברזל. הוא מסכם איתך משהו – ברזל. [על הפיגוע] הוא עשה את זה איזה שלוש פעמים – מול הירדנים, מול האמריקנים, ומול… ונפתלי חילץ".

מטעמה של השרה שקד נמסר בתגובה: "הדברים נאמרו בשיחה סגורה בשעת כעס לאחר שפורסמו תדרוכים נגד השרה. השרה שקד מצרה על הדברים ומצטערת אם פגעו במישהו".

מלשכת השר לפיד נמסר כי הוא ושקד דיברו ויישרו את ההדורים ביניהם: "אנשים מתרגזים לפעמים, לא צריך לעשות עניין מכל שטות".

חבר הכנסת משה ארבל הגיש שאילתה ישירה לשר החוץ: "שרת הפנים חברת הקבינט המדיני אילת שקד צוטטה הערב בחדשות 12 בכתבתו של העיתונאי עמית סגל אומרת בקולה על כבוד שר החוץ: "..כל שבוע עושה פיגוע ונפתלי מחלץ. כל שבוע. הוא עשה את זה איזה שלוש פעמים – מול הירדנים, מול האמריקנים, ומול… ונפתלי חילץ".

"מאחר ויש בדברים חמורים אלו משמעות ציבורית עצומה וחשיבות רבה להביאם לידיעת הציבור במלואם. רצוני לשאול: על אילו פיגועים דברה שרת הפנים? וכיצד "חילץ" ראש הממשלה את המדינה או את הממשלה מה"פיגועים"?"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים