שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תביעה נגד ראש העיר שהטיח בחסיד: "פרזיט"
ערד סוערת
ראש עיריית ערד קיבל התראה לפני הגשת תביעת לשון הרע לאחר שתקף את הנציגים החרדים בהאשמות בוטות ושקריות
הפגנה של חסידי גור בערד | צילום: באדיבות המצלם

התראה לפני הגשת תביעת לשון הרע הוגשה היום (שלישי) נגד ראש עיריית ערד עו"ד ניסן בן חמו, על ידי עורך הדין שלומי וינברג וניצן גורן, בשם חבר המועצה ברוך שלסר מסיעת 'חי' המזוהה עם אגודת ישראל.

ההתראה מתייחסת לישיבת מועצה שנערכה ב-8/9/20 בדיון על תכנית המתאר החדשה של ערד. מפרוטוקול הישיבה שהגיע לידי 'בחזית' עולה כי הנציגים החרדיים ביקשו מראש העיר התחשבות  בבתי כנסת במסגרת תכנון עירוני עתידי.

ראש העיר הגיב במילים קשות ובוטות וטען כי חסידי גור אינם עובדים ואז אמר את המשפטים הבאים, עליהם הוא נתבע כעת: "אתה תמשיך לחיות על חשבון המדינה ואנחנו נמשיך לבנות לך. אתה יודע יש לכם עוד הרבה זכויות למלא במדינה הזאת כדי לקבל, לדפוק על השולחן אני רוצה, תקיים את החובות שלך כאזרח קודם כל. פרזיט".

חלק ממכתב ההתראה שנשלח לראש העיר ניסן בן חמו

שלסר, חסיד גור, שניהל את אחד המפעלים הגדולים באזור התעשייה בעיר שסיפק עבודה לאברכים ולנשים מחסידות גור וכיום מייעץ לגופים עסקיים, טוען בכתב התביעה כי הדברים שנאמרו מהווים פגיעה בשמו הטוב והפכו אותו ללעג וקלס בעיני הנוכחים.

במכתב שנשלח היום לראש העיר כותבים עורכי הדין שלומי וינברג וניצן גורן המייצגים את שלסר, כי הם מציעים לראש העיר לצרכי פשרה "לפצות את חבר המועצה בסכום של 100,000 ש"ח, לפרסם התנצלות בתיאום עמו ולחדול מכל פרסום מכפיש זהה או אחר נגד מרשנו או מי מטעמו". באם לא יפעל כך הם מתריעים "ננקוט נגדך הליכים משפטיים מקיפים".

גורם בחסידות גור אמר בשיחה ל'בחזית' כי "שוב ושוב מוכח כי ניסן בן חמו אינו רואה בשומרי התורה והמצוות המתגוררים בערד תושבים לגיטימיים. האמירה שאין לנו זכות לבקש את הצרכים הבסיסיים לקיום שלנו בעיר כי אנחנו 'לא מקיימים את החובות שלנו כאזרחים', מעבר לכך שהם שקרית ונעדרת בסיס, הרי שהיא מזעזעת ומחרידת ואסור שהיא תיאמר במקום מתוקן".

"רק השבוע ראינו ביטוי לכך כאשר ראש העיר מנה בנפרד את מאומתי הקורונה החרדיים לעומת כלל האוכלוסייה, בפוסט רשמי בעמוד הפייסבוק של העירייה. על ראש העיר להתעשת, להפסיק להחרים ולנדות את הקהילה החרדית מכל משאב ציבורי ואז להסית ברשעות ולשסות באכזריות תוך שימוש בשקרים וכזבים".

יצויין, כי משרד עו"ד שלומי וינברג נחשב לאחד המשרדים המובילים בתחום תביעות לשון הרע. עו"ד וינברג הינו יו"ר ועדת לשון הרע ארצית בלשכת עורכי הדין והוציא ספר רב מכר בנושא תביעות לשון הרע, כאשר שופטים רבים משלבים חלקים מספרו בפסקי הדין הניתנים בענייני לשון הרע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים