שיתוף
תגובות
חדשות » תגובות רבות במערכת הפוליטית בעקבות הפיגוע
המערכת סוערת
נשיא המדינה הרצוג: ברגעים הקשים האלה עלינו לעמוד איתנים יחד כנגד הטרור הנפשע. אני מחזק את כוחות הביטחון, וסמוך ובטוח שכוחותינו יפעלו בכל דרך ללכידת המרצחים
נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג | צילום: חיים צח/ לע"מ

עם היוודע התוצאה הטראגית של הפיגוע הקשה שהיה הערב בחומש עם הירצחו של תלמיד הישיבה יהודה דימנטמן הי"ד שהיה נשוי ואב לילד נשמעו תגובות רבות במערכת הפוליטית.

נשיא המדינה יצחק הרצוג הביע תנחומים על הירצחו של יהודה דימנטמן הי״ד בפיגוע שאירע הערב בשומרון ואמר כי ״בערב עצוב זה אני מבקש לשלוח את תנחומיי למשפחתו של יהודה דימנטמן הי״ד שנרצח הערב בפיגוע נפשע בשומרון. אני נושא תפילה להחלמת הפצועים. גם ברגעים הקשים האלה עלינו לעמוד איתנים יחד כנגד הטרור הנפשע. אני מחזק את כוחות הביטחון, וסמוך ובטוח שכוחותינו יפעלו בכל דרך ללכידת המרצחים".

בתגובה לפיגוע אמר ראש הממשלה, נפתלי בנט: "יחד עם כל עם ישראל, אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של הנרצח בפיגוע הקשה שאירע הערב בשומרון, ומאחל החלמה מהירה לפצועים. כוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים במהרה. אנו נבוא עמם חשבון".

מסיעת הליכוד נמסר בתגובה לפיגוע: "בעיצומו של גל טרור הממשלה הכושלת של בנט, לפיד ועומר בר-לב עסוקה בהסתה נגד המתיישבים ובקידום חוקים איראניים לסתימת פיות ברשתות החברתיות. הליכוד דורש ממנסור עבאס ומרע״מ לגנות בערבית, בחשבונות הפייסבוק והטוויטר שלהם, את פיגוע הטרור בשומרון – בלי סייגים ובלי תירוצים. אחרי שהם קיבלו מבנט 53 מיליארד שקלים זה המעט שהם חייבים לעשות".

גם שר הביטחון, בני גנץ שמיד עם היוודע דדבר האסון שוחח עם הרמטכ"ל כוכבי והתעדכן על הפעולות לתפיסת המחבלים אמר בתגובה: "משתתף בצער משפחת הנרצח הערב בפיגוע בשומרון ומבקש למסור רפואה שלמה לפצועים הנוספים. כוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים. אנו ממשיכים בהגברת העירנות והדריכות מול הטרור ביהודה ושומרון, וממשיכים לפעול בכל האמצעים ובכל הזירות מול ארגוני הטרור".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב אמר בתגובה: ‏"פיגוע קשה ליד חומש הערב. הטרור הפלסטיני מרים שוב את ראשו המכוער. תנחומיי למשפחתו ויקיריו של בן הישיבה שנרצח והחלמה מהירה לפצועים. אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם".

שרת הפנים, איילת שקד על הפיגוע הערב: ״הטרור הפלסטיני שוב ממחיש לנו שהמלחמה על א״י לא הסתיימה ושמתיישבי יו"ש מהווים חומת המגן של מדינת ישראל. נמשיך להכות שורשים בארץ הזאת ולבנות אותה לתפארת. כוחות הביטחון ישימו ידם על המרצחים המתועבים שטרם השלימו עם נוכחות יהודית בא״י.משתתפת בצער משפחת הנרצח ומאחלת רפואה שלמה לפצועים״.

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לא ניתן להשלים עם הטרור. אני משתתף בצער משפחתו של ההרוג בפיגוע בשומרון ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים. לא נחסוך כל מאמץ, זמן וכסף על מנת לסכל את הטרור ולשים את ידנו על המחבלים. במאבק בטרור אין עניין של קואליציה ואופוזיציה, אנחנו נשלב זרועות וננהל בו מאבק עוצמתי ובלתי מתפשר".

ח"כ יריב לוין מסר: "אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחתו של הנרצח בפיגוע הירי הערב סמוך ליישוב חומש, ומאחל החלמה מהירה לפצועים. הטרור מרים את ראשו, והממשלה חלשה מולו. שר בכיר מגבה אמירות אנטישמיות על אלימות כביכול של המתיישבים, שרי הממשלה מתחרים ביניהם מי יתרפס יותר בפני אבו מאזן והממשלה כולה מעבירה סכומי עתק לרשות הפלסטינית שממשיכה לשלם למשפחות הטרוריסטים. כך לא נלחמים בטרור. כך מפקירים את בטחון ישראל".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בתגובה לפיגוע הקשה כי "‏אסור. פשוט אסור להיכנע לטרור. אסור להבין אותו, אסור לחפש לו הסברים, ואסור לבלבל בין טוב לרע ובין אויב לאוהב כפי שעושה הממשלה הזו עד כה. התשובה לפיגוע הקשה בחומש חייבת להיות הקמה מחודשת של הישוב והסדרת הישיבה הפועלת במקום מאז הגירוש! "ואומר לך בדמייך חיי". מתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואת הפצועים".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "כששר הביטחון גנץ מנהל מדיניות רופסת והשר עומר בר לב מוציא את דיבת ישראל רעה בעולם ותוקף בלי בושה את המתנחלים, המחבלים מריחים חולשה, לא נרתעים ומרימים ראש. המדיניות הרופסת של בר לב – גנץ וממשלה שנשענת על האחים המוסלמים מובילה לפיגועי טרור. הדברים של עומר בר לב הובילו לפיגוע. מילים יכולות להרוג. בשעה קשה זו שולח איחולי החלמה שלמה לפצועים ותנחומים למשפחת הנרצח".

ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי בתגובה לפיגוע הירי בחומש: "מזה מספר שבועות אני מתריע על התרת דמם של המתיישבים , במסע הכפשה , והסתה השקרי הכתובת לצערי כתובה בדם הנפגעים על הקיר!!! הגיע העת להפסיק להסית ולהפנות את חיזוק המשאבים כנגד אלימות הפלסטינים ותומכיהם כנגד העשייה הציונית של חצי מליון תושבים ביהודה ושומרון. אני משתתף בצער המשפחה ומאחל רפואה שלמה לכלל הפצועים".

יו"ר תנועת אם תרצו מתן פלג מסר בתגובה לפיגוע הקשה בחומש: "חודש של פיגועי טרור רצחניים, דקירות וידויי אבנים, ובתגובה ממשלת ישראל לא הרסה בית אחד של מחבל ולא ביצעה שום מהלך משמעותי נגד הטרור. במקום זאת, ראינו הסתה נגד מתנחלים הענקת תמריצים ומתנות לרש"פ. מדובר בפגיעה בציונות ובמדינת ישראל".

ראש המועצה מקומית אפרת עודד רביבי אמר בתגובה לפיגוע כי "פיגוע הירי מוכיח שעסקת גנץ בר לב להקצאת חיילים למשימות שיטור פוגעת בביטחון. היריעה של כח האדם של צה"ל קצרה אל מול ריבוי המשימות עם התגברות הטרור הפלסטיני, צריך לאפשר לצה"ל לשמור על חיי התושבים ובטחונם ולא לשלוח אותם למשימות לא להם. בה בעת שתעסוק המשטרה במשימות השיטור כפי שפעלה לאורך הדרך וידעה לעשות כן בלי להכפיש ציבורים ובלי להתלהם. נושא תפילה לשלומם של הפצועים".

ראש מועצת קרית ארבע חברון סא"ל במיל' אליהו ליבמן מתייחס לפיגוע הדמים הערב בשומרון: "ראינו הערב את "אלימות המתנחלים" סמוך לחומש, ההסתה נגד ציבור המתיישבים לא נשארת במחוזות הטוויטר אלא היא מחלחלת לאויבנו שלא מבזבזים זמן ורוצחים את טובי בנינו ובנותינו. אני קורא לממשלת ישראל להתעשת, להנחית מכות קשות על אויבנו ולהעיף את האויב שנמצא בתוכינו, רוצים לראות מעשים, לא דיבורים".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. חבל על כל הדיבורים צריך לתפוס כל אחד מהמחבלים עד עכשיו ולהוציא להורג
    הם מגיעים לכלא הישראלי וחיים שם יותר טוב מהבית העצמי שלהם ימח שמם איך אפשר לנהל מדינה עם בכנסת יושבים הבעלים של הטרור עצמו פשוט כנסת של חולי נפש שונאי יהודים בלי רצון להגן על האחים שלהם רובם בכנסת ערב רב אורגנל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים