שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » תוכנת פגסוס נשתלה אצל יועצו הבכיר של ח"כ ליצמן
נחשף
הערב נחשף כי תוכנת הריגול פגסוס הושתלה והייתה בשימוש ע"י כנגד יועצו הבכיר ועוזרו של ח"כ יעקב ליצמן – מוטי בבצ'יק
מוטי בבצ'יק | צילום: ערוץ כנסת

הפרשיה שמסעירה את המדינה לא פסחה על המגזר החרדי, הערב נחשף כי תוכנת הריגול פגסוס הושתלה והייתה בשימוש ע"י כנגד יועצו הבכיר ועוזרו של ח"כ יעקב ליצמן – מוטי בבצ'יק. כך חשף העיתונאי זאב אלפרוביץ'.

כזכור, הבוקר נחשף בכלכליסט כי תוכנת המעקב הותקנה אצל פוליטיקאים, אנשי עסקים בכירים, מנכ"לי משרדים ממשלתיים, ראשי ערים, מנהלי חברות ענק, עיתונאים, מארגני מחאות מכל סוג ומין כמעט, יועצי ראש הממשלה לשעבר נתניהו ובני משפחתו.

בתוך כך, סיעת יהדות התורה דורשת הערב מהממשלה להקים ללא דיחוי ועדת חקירה פרלמנטרית, עם סמכויות של ועדת חקירה ממלכתית, על שימוש המשטרה בתכנת ריגול "פגסוס" כדי להאזין למאות אזרחים ואישי ציבור. כפי שפורסם בתקשורת בימים האחרונים, מדובר בשורה גדולה במיוחד של האזנות שביצעה המשטרה במשך שנים, ובמקרים רבים ללא אישור של שופט ובצורה בלתי חוקית בעליל.

מטעם הסיעה נמסר כי "מעשים אלו מזכירים משטרים דיקטטוריים וטוטליטריים אפלים, בהם עוקבים השלטונות אחרי אזרחים ואישי ציבור, כולל אחרי חייהם הפרטיים, מבלי שיהיו זקוקים לאישור או לפיקוח כלשהו, מלבד זה של הדיקטטור השולט במדינה. מה שחמור לא פחות היא העובדה שכל ראשי המשטרה, האכיפה והממשלה בישראל הקשורים לענין הכחישו את ההאזנות הללו מכל וכל, אחרי כך הודו במקצת וכיום הם שותקים כי כבר לא יודעים מה לומר".

"עכשיו אין זה פלא שהאמון במשטרה בפרט ובממשלה בכלל הולך ונעלם. אם המשטרה והממשלה שמעליה, אלו שאמורים להיות השומרים על החוקים – הם בעצמם מבצעים האזנות בלתי חוקיות, כלומר מעשים פליליים, מה יאמרו האזרחים?
אין מנוס מהחלטה חד משמעית שהממשלה או הכנסת צריכות לקבל, להקים ועדת חקירה פרלמנטרית – ויפה שעה אחת קודם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים