שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תושבי בני ברק: "העירייה גרמה לחרדה"
שיימינג קורונה
עיריית בני ברק פרסמה מודעות אזהרה מפני סכנת הידבקות בנגיף הקורונה בכניסות לבניינים בהם התגלו חולים מאומתים, אלא שתושבים טוענים כי מודעות שכאלו נתלו גם בבניינים בהם כלל לא אובחנו נשאים של הנגיף
המודעות שהעירייה תלתה בבנייני המגורים | צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

כחלק ממאמציה להמציא את עצמה מחדש בכל הקשור למאבק בנגיף הקורונה, מחפשת עיריית בני אחר דרכים יצירתיות באמצעותן ניתן יהיה לבטא את אחריותה ואת דאגתה לשלום תושביה בחלוף ימי הסגר הטראומתי שהיה מנת חלקם, יש מי שאומר כי באחריות לא מבוטלת גם בשל רשלנותה של העירייה.

כך הופתעו תושבי העיר לגלות כי מודעות מאירות עיניים תחת הכותרת "מקום סכנה", הוצבו בפתחיהם של בניינים בהם על פי הנתונים התגוררו בהם חולי קורונה.

באמצעות המודעה, שכאמור פורסמה מטעם העירייה, התבקשו הדיירים המתגוררים באותו בנין להתנהל במשנה זהירות ולהשגיח על עצמם מפני הידבקות בנגיף.

"תושבי הבניין, שימו לב: למרבה הצער, בבניין זה שוהה חולה קורונה מאומת. על פי כל הנתונים, סכנת ההידבקות לשכנים בניין זה הינה ממשית וגבוהה בעשרות אחוזים", לשון המודעה.

בהמשך מציעה העיריה שורה של המלצות לתושבי הבנין כיצד להגיע למינימום חשיפה לנגיף. כך נדרשים הדיירים לחבוש כפפות בזמן הורדת אשפה, משנה זהירות בכל הקשור לנגיעה במשטחים ציבוריים ועוד.

עם זאת, נשמעה ביקורת רבה מצד תושבים בעיר על הצעד בו נקטה העיריה, שכן לדבריהם, מודעות רבות נתלו בבניינים בהם כלל לא מתגוררים חולי קורונה והדבר יצר כאוס במקומות מסוימים בהם נכנסו התושבים לחרדות ופאניקה. "יש מגוון דרכים לעורר את מודעות הציבור מבלי לזרוע מחד ודאגה", אומר ל'בחזית' תושב העיר שבבניין בו הוא מתגורר הופיעה מודעת האזהרה מטעם העירייה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים