שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תו ירוק לא יחול על מציגי בדיקה שלילית
אדלשטיין הודיע
שר הבריאות בוחן לאפשר למעסיקים, כולל במערכת החינוך, שלא לאפשר כניסה למקום העבודה של מי שלא התחסן או הציג בדיקה שלילית: "לאף אחד אין זכות לסכן את ילדי ישראל"
יולי אדלשטיין | צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת

השר אדלשטיין הודיע בקבלת דו"ח ועדת סל התרופות כי תו ירוק יחול רק על מתחסנים ומחלימים. לא יחול על מציגי תוצאות בדיקה שליליות: "למה פועל ניקיון צריך לממן מישהו שמצא עצמו בצד של מתנגדי החיסונים?"

"יש משהו אחד שטובי המומחים של ועדת סל הבריאות לא יצליחו לעשות: למנוע מכם לחלות בקורונה אם לא תקפידו על ההנחיות. מחר בערב יחול ראש חודש אדר. משנכנס אדר מרבים בשמחה. אבל כדי שפורים לא יהפוך לתשעה באב של הידבקויות, השנה השמחה צריכה להיות מאוד מצומצמת. בלי התקהלויות, בלי ריקודים, בלי מסיבות".
 
"עוד משהו שרק אתם יכולים לעשות – להתחסן. עד היום התחסנו למעלה מ3.6  מיליון איש. זה המון, אבל עדיין לא מספיק. החובה שלי היא לדאוג לבריאות הילדים וכלל אזרחי ישראל. לכן אני בוחן כעת שני מהלכים חשובים: הראשון הוא התו הירוק שייכנס לפעולה בקרוב ובחלק מהמקומות יחול רק על מתחסנים ומחלימים".
 
"ברור לגמרי שיש תחומים חיוניים שאי אפשר למנוע את הכניסה אליהם בלי קשר לחיסון. אבל יש לא מעט דברים שנפתח בקרוב. לא נוכל להקריס את המעבדות כיוון שירצו להיבדק אנשים שלא מצאו זמן להתחסן. למה פועל ניקיון צריך לממן מישהו שמצא עצמו בצד של מתנגדי החיסונים?"

"לכן אני ממליץ מאוד לאנשים שרוצים ליהנות ממלונות, מתרבות, מחדרי כושר – להתחסן כדי לגשת בחופשיות למקומות הללו. בנוסף אנחנו בודקים בחקיקה הענקת זכות למעסיק שלא לאפשר לאנשים שלא התחסנו או לא נבדקו ב 48 שעות אחרונות להיכנס למקומות העבודה".

"החיסונים הם משאב לאומי, הם של כולנו, כל מה שצריך זה לבוא פעמיים לקופת החולים, להפשיל שרוול ולהתחסן. אין יותר פשוט מזה", דברי אדלשטיין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים