שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תיעוד דרמטי ממעצר הרוצח של אסתר הורגן
הותר לפרסום
תיעוד מיוחד חושף כיצד פעלו לוחמי הימ"מ במעצרו של המרצח שרצח את אסתר הורגן הי"ד בשבוע שעבר, עת יצאה לריצה ביער ריחן שסמוך לביתה שבישוב טל מנשה
ראש מועצת שומרון יוסי דגן בזירה בה נמצאה גופתה של אסתר הורגן הי"ד ביער רוחן | צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

תיעוד מיוחד חושף כיצד פעלו לוחמי הימ"מ – היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור של משמר הגבול – באזור ג'נין למעצרו של החשוד במעורבות בביצוע הרצח של אסתר הורגן ז"ל.

בתיעוד ממצלמת הקסדה של לוחמי הימ"מ, נראות הסריקות שביצוע הלוחמים בכפר טורה אל-גרביה באזור ג'נין, הכניסה לבית החשוד במעורבות הביצוע ברצח ומעצרו.

כזכור, בשבוע שעבר יצאה אסתר לריצה בשמורת הטבע יער ריחן הסמוך לישוב טל מנשה. בשעות הערב, לאחר שלא הצליח ליצור איתה קשר, הזעיק בעלה את כוחות הביטחון. צוותי הסריקה בהם יחידת חילוץ שומרון, מתנדבים אזרחים מהישובים הסמוכים, בהם רבש"צים, צוותי סריקה של צבא ומשטרה החלו בחיפושים אחריה ובסביבות השעה 1 לפנות בוקר היא נמצאה על ידי אחת מיחידות הסריקה, ללא רוח חיים, כשגולגולתה מרוסקת.

מהמשטרה נמסר: לוחמי הימ"מ של משטרת ישראל יחד עם שירות הביטחון הכללי וצה"ל פועלים לשמירה על ביטחון המדינה בפעולות לסיכול טרור ולמעצר מחבלים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים