שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » תלמידי החינוך העצמאי יחזרו מחר לבתי הספר
החלטה דרמטית
בהוראת מרן הגרי"ג אדלשטיין שליט"א, החל ממחר יפתחו מוסדות החינוך העצמאי את שעריהן תוך שמירה אדוקה וקפדנית על אמצעי הריחוק החברתי
הגרי"ג אדלשטיין | צילום: יח"צ

רשת החינוך העצמאי הודיע הערב לילדי הת"תים וציבור ההורים כי החל ממחר בבוקר יחזרו הלימודים בבתי הספר ותלמודי התורה למסלולם כבשגרה.

ההחלטה התקבלה לאחר שבמוצאי שבת ביקרו במעונו של מרן הגר"ג אדלשטיין ראשי החינוך החרדי הרב אליעזר סורוצקין ומרדכי קרליץ שהציגו את שאלת המשך פעילות תלמודי התורה בימים אלו, וקיבלו הוראות כיצד ניתן לפתוח את מוסדות החינוך ללא גרימת נזק בריאותי.

ראש הישיבה חזר בדבריו והדגיש מספר פעמים את החשיבות בדבר חובת ההקפדה על עטיית מסיכה קודם החזרה ללימודים.

בהתאם להחלטות, נקבע כי ביום שלישי יפתחו את שעריהם כלל מוסדות החינוך לבנים ובנות שעדיין נותרו סגורים, תוך שמירה אדוקה אחר הנחיות הריחוק החברתי.

כזכור, הבוקר התפרסם מכתבה של הרבנית קולדצקי, בתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, בו היא מביאה את דברי אביה בענין הצורך בפתיחת מוסדות חינוך לבנות.

במכתב כותבת הרבנית, "אבי מורי ר' חיים קנייבסקי שליט"א שעל המנהלות והמורות לעשות הכל כדי למנוע את ההידרדרות של בנות ישראל ולפתוח את מסגרות הלימודים לכל הכיתות בזהירות האפשרית".

"הרב הוסיף ואמר שלאחר התפילה יאמרו כל התלמידות פרקי תהילים ובירך כי כל מי שיעשה כך לא יגרם על ידה שום נזק, ויזכו להרבות כבוד שמיים ונחת מכל יוצאי חלציהן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים