שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "תלמידי כיתות ז'-י' יחזרו ללימודים השבוע"
דיווח
מחר יובא לאישור הממשלה החלטה על חזרתם המלאה של כלל תלמידי ישראל. גלנט ידרוש לחדש את הלימודים של תלמידי כיתות ז'-י' בערים ירוקות, צהובות וכתומות גבוליות
תגיות:
כיתה | צילום: cactus_camera, שאטרסטוק

שר החינוך יואב גלנט, מרכז השלטון המקומי, משרד הבריאות ולשכת ראש הממשלה יביאו לאישור בישיבת הממשלה שתתקיים מחר (שני) את חזרתם המלאה של כלל התלמידים שגרים ברשויות הירוקות, הצהובות והכתומות המוחרגות – כך דווח ב'חדשות 12'.

אם ההחלטה תאושר, כלל התלמידים צפויים לחזור לכיתות כבר ביום שלישי הקרוב ובמהלך השבוע, זאת בהתאם להיערכות של המוסדות השונים לעמידה בתנאים שסוכמו בין משרד החינוך והבריאות.

יו"ר כחול לבן בני גנץ נשאל ביום שישי האחרון בנוגע לפתיחת מערכת החינוך ואמר: "מבחינתי, החינוך הוא במקום ראשון, ולכן עמדנו על כך שהדבר הראשון שנפתח היה החינוך לגיל הרך. אני חושב שצריך לפתוח את חטיבות הביניים והתיכונים לאלתר באזורים ירוקים וצהובים וזו העמדה שאביע בממשלה בדיון הקרוב".

"לצד זאת, צריך להתדיין כבר היום עם ארגוני המורים בכדי להוסיף שבוע למידה בפסח ושבועיים-שלושה בקיץ. כל זאת, תוך הקפדה על פיצוי נאות למורים שעובדים לאורך כל התקופה הזו דרך הזום. יקח זמן רב, למעלה משנה, להשלים את ימי הלימודים שפוספסו בקורונה וצריך להתחיל מיד", דברי גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים