שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "תקיפה ישראלית" באזור דמשק וחומס
דיווחים בסוריה
סוכנות הידיעות הסורית סאנא דיווחה כי מערכות ההגנה האוויריות הופעלו נגד תקיפה ישראלית שבוצעה ממרחב לבנון. בסוכנות דיווחה על הדי פיצוצים
תגיות:
תקיפה בעזה | צילום: לפי סעיף 27א'

הטלוויזיה הממלכתית בסוריה דיווחה הערב (שלישי) כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו במרכז ובדרום המדינה בתגובה לתקיפה ישראלית שהגיעה מכיוון לבנון. לדברי עריקים בצבא הסורי, ייתכן כי התקיפה כוונה כלפי מיליציות פרו-איראניות.

גורם צבאי סורי אמר כי התקיפה הישראלית באזור גרמה לנזק לרכוש בלבד. לדבריו, התקיפה החלה בסביבות השעה 23:36 מכיוון לבנון, וכוונה לכמה יעדים במרכז ובדרום סוריה. הגורם טען גם כי "מערכות ההגנה האווירית שלנו הופעלו נגד טילי התוקפנות ויירטו את חלקם".

מוקדם יותר דווח על פעילות של חיל האוויר הישראלי במרחב דרום לבנון ומעל ביירות, ועל פי הדיווחים האחרונים מסוריה – מערכות ההגנה האווירית הופעלו באזור דמשק, חומס, לטקיה – בכל אזור החוף הסורי למעשה וגם בדרום המדינה.

הפעם האחרונה בה דווח על תקיפה המיוחסת לישראל בסוריה הייתה לפני כחודש. ב-6 במאי דיווחה התקשורת הסורית על תקיפת מפעל בעיר החוף לטקיה בצפון המדינה. בהפצצה אז נהרג אזרח אחד ושישה נפצעו. לילה לאחר מכן דווח על תקיפה באמצעות מסוק ליד העיירה קוניטרה ברמת הגולן הסורית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים