שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » תקלה עולמית באפליקציה של גוגל
במכשירי אנדרואיד
משתמשי אנדרואיד רבים ברחבי העולם מדווחים על על קריסה בעקבות עדכון תקול ששוחרר הלילה על ידי גוגל • הפתרון: להסיר את העדכון האחרון
תגיות:
גוגל | צילום: freepik

גולשים ברחבי העולם מדווחים היום (שלישי) על קריסה של מכשירי אנדרואיד בעקבות עדכון תקול ששוחרר הלילה על ידי גוגל. על פי DownDetector, שירות העוקב אחר הפסקות אינטרנט, התקלה החלה קצת אחרי השעה 07:30 בבוקר שעון ישראל.

מגוגל נמסר כי הם בודקים את התקלה. הסיבה לתקלה עדיין לא ברורה באופן רשמי, ובמנוע החיפוש מופיעה הודעה לפיו מדובר בתקלה זמנית. בכדי להתגבר על התקלה, ניתן לגשת להגדרות המכשיר, למצוא את אפליקציית גוגל (חפשו אייקון בצורת G) בתפריט היישומים ולהסיר את העדכון האחרון.

זו לא הפעם הראשונה שהאפליקציות של גוגל קורסות במכשירי אנדרואיד. בחודש מרץ האחרון, תקלה זהה השביתה את שירותי ענקית הטכנולוגיה במשך 7 שעות. מקור התקלה אז ברכיב Android System WebView, שבעזרתו אפליקציות מציגות תכנים מהרשת.

"בשעות האחרונות עלו שלל דיווחים על קריסה של אפליקצית גוגל. מבדיקות נראה שהקריסה קשורה בעדכון הגרסה האחרון שיצא לאפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד", אמרה מיי ברוקס-קמפלר, מנכ"לית HELENA ומייסדת קהילת בטוחים אונליין THINK SAFE CYBER. "בשלב זה מומלץ להסיר את העדכון האחרון ולהמתין לתיקון התקלה על ידי גוגל".

עוד היא הוסיפה ב'וואלה' כי "בעוד עדכונים הם דבר חשוב אשר מטרתו שיפור מוצרים וכן תיקון ליקויי אבטחה, קיימים מקרים בהם עדכונים גרמו לבעיות שונות. זהו אינו מקרה ראשון בו עדכון גרסה גרם לקריסה של אפליקצית גוגל. לרוב התקלה נפתרת במהירות ע"י הספק שמוציא גרסת עדכון חדשה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים