שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » תקשיבו לנתניהו לפני שיחסמו אתכם
צפו
"הם הולכים להיות הממשלה הראשונה בעולם הדמוקרטי שהולכת להגביל את חופש הביטוי באינטרנט" קובל נתניהו בסרטון

‏בסרטון שהוציא ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הוא אומר: "תקשיבו למה שאני אומר לפני שיחסמו אתכם. בין הזכויות החשובות בדמוקרטיה יש 3: הזכות לבחור ולהיבחר, הזכות להתבטא באופן חופשי, והזכות לפרטיות – לשמור על הבית שלכם.

"ממשלת בנט, סער, לפיד רומסת את כולם ברגל גאווה. ראשית הם אומרים שהם יביאו חוק איראני שימנע ממישהו שמסכן את השלטון שלהם – כמוני למשל להתמודד בבחירות ולמנוע ממיליוני אזרחים לבחור במי שהם רוצים שינהיג את המדינה מדינה. זו נשמת אפה של הדמוקרטיה".

שנית, הם הולכים להיות הממשלה הראשונה בעולם הדמוקרטי שהולכת להגביל את חופש הביטוי באינטרנט. האינטרנט והרשתות החברתיות זה המקום האחרון שנשאר למתנגדי המשטר להתבטא באופן חופשי".

‏כי הרי ערוצי התקשורת מגוייסים למען הממשלה הרודנית הזאת, גם בזה הם הולכים לפגוע, לא יאמן. ושלישית, הם הולכים להעביר חוק שמאפשר לשוטר לערוך חיפוש בבית שלכם בלי צו שופט. כל אחד, כל שוטר יכול להיכנס לבית שלך ולבית שלכם. לא ייאמן, זה פשוט להרוס את הדמוקרטיה".

ואני שואל איפה מגיני הדמוקרטיה? איפה מגיני שלטון החוק? איפה מגיני חופש הביטוי? איפה מגיני זכויות הפרט? איפה הם?הם ממלאים את פיהם מים וגרוע מזה, חלק מהם אפילו מופיעים בערוצי התקשורת המגוייסים כדי לתת גיבוי לחוקים, לרמיסה הזאת של הדמוקרטיה ולשמור על משטרת המחשבות בערוצי התקשורת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים